Kalakauppias Kalakauppias
unelmat eivät toteunuteetkaan :( unelmat eivät toteunuteetkaan :(
Brutal Brutal
Neekeri varas Neekeri varas
kisse kisse
kissalle maistuu kissalle maistuu
molested by downie molested by downie
Pari kuvaa tässä joutessaan Pari kuvaa tässä joutessaan
Norlisk Norlisk
Yläkerran jätkät Yläkerran jätkät
Tyä ukkoa vituttaa Tyä  ukkoa vituttaa
Näki asioita. Näki asioita.
Hyberborea Hyberborea
ovi auki ovi auki
Väsy tuli Väsy tuli
Kuin vanhoina hyvinä aikoina SNTL:ssä Kuin vanhoina hyvinä aikoina SNTL:ssä
Sinun vuorosi, Bond Sinun vuorosi, Bond
Booty Bellringer Booty Bellringer
Fortnite Fortnite
Oliko yllätys se syyttäjän vaatimus? Oliko yllätys se syyttäjän vaatimus?
kuka vihaa neekereitä kuka vihaa neekereitä
Eminem XX Intro Eminem XX Intro
Jii Jii
Et ole isä Et ole isä
 575 näyttökertaa, 30 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 27.07.2025 12:27:07
[ + 0 | ]

Mutku Marin! 2

[81995] [1000010880.jpg] [0.12 MB] [1015x845] [] []
1000010880.jpg

paras hallitusohjelma

 · 

persut

(247)  · 

kokoomus

(99)  · 

oikeisto

(27)
27.07.2025 13:11:28
#708575 [+5] Piilota Suosittele

:D mietippä norski mistä voisi hojtua, että hallitus leikkaa valtion kuluja kaikesta ja silti joutuu ottamaan homosti velkaa? pari vinkkiä: edellisen hallituksen soteuudistus pommi, joka kosahti seuraavan sylii.. vitusti matuja elätettäväksi koko 2000 luvun ajan (yksi maahan muuttaja tuottaa suomelle noin 500k€ tappiota elämänsä aikana ja tähän on laskettu mukaan myös ne hyvät ja tuottavat) ja vanhat velat erääntyvät ja joudutaan korvaamaan uusilla ja korkeammalla korolla.. marin ei tehnyt mitään tämän estämiseksi jos olisi voinut.. mutta olet oikeassa että ei tämä vain mariinin vika ole.. vaan sosialismi suomen. leikata pitäisi monin verroin enemmän ja turhanpäiväiset tulijat pitäis passittaa kotimaihinsa. kokoomus ja persut on ihan liian nössöjä saadakseen mitään aikaan.

27.07.2025 14:07:24
#708586 [+1] Piilota Suosittele

>>708576
Polttoaineen pumppuhinnasta kitisivät persut Marinin hallituksen aikaan ja kyseinen hallitus poisti jakeluvelvoitteen, jotta hinta pysyisi hieman alempana.
Nyt persut kertovat laskeneensa hintaa, vaikka se johtuu pelkästään Euron ja Dollarin valuuttasuhteesta.

27.07.2025 14:21:43
#708591 [+1] Piilota Suosittele

>>708586 olet oikeassa, mutta juuri norski odottaa sitä hetkeä että hinta nousuisi sinne 2 €:n kiepeille jotta pääsis uliseen asiasta :) valitettavasti ei oo hetkeen päässy.

27.07.2025 15:49:59
#708605 [+3] Piilota Suosittele

>>708575
yksi maahan muuttaja tuottaa suomelle noin 500k€ tappiota elämänsä aikana

Kaikki, siis ihan Virosta, tai Kiinasta (kiinalaiset maksavat veronsa tänne) tulevien maahanmuuttajien ja pakolaisten keskimääräinen hintalappu on 1,3 miljoonaa euroa, siitä voi sitten miettiä paljonko on somalin tai Ahmedin hintalappu.

27.07.2025 17:15:31
#708615 [+3] Piilota Suosittele

>>708606
Ihanko itse laskit?

En, luin tilastoja. Tilastoja vaikkakin ilta-seiskan, mutta näille vasurimedioille sellainen luku on vain haitallista, ehkä luku on jopa suurempi..🤔🤨

29.07.2025 12:48:40
#708879 [+2] Piilota Suosittele

>>708586

Tottakai. Samaa tapahtui Marinin hallituksen aikaan kun päätti työllistää työttömiä valtion rahalla. Tehdyt työtunnit ei lisääntyneet missään. Mutta sen siitä sai, että ehkä muutaman miljardi kosahti kauniisti valtion rahoista kulutukseen. Mene ja tiedä.

29.07.2025 12:50:54
#708880 [+2] Piilota Suosittele

>>708605

Somaleiden ongelmien tuottaminen on legendaarista. Hauskinta on tässä se, ettei ymmärrä suomea vaikka on asunut suomessa 20 vuotta. Käy katsomassa puhoksessa Itä-Helsingissä millaista meno siellä on tai yleensä Itis. Sinne en mene eikä nykyään tarvitse edes työkseen mennä kuin 2 kertaa vuodessa.

29.07.2025 18:36:44
#708929 [+2] Piilota Suosittele

>>708578 Ei tietenkään, mutta edellinen hallitus runttasi sen väkisin valmiiksi vaikka kaikki sanoivat että se oli susi.. oikein intona ylpeilivät sillä, että he saivat sen valmiiksi. marin ei ole suomen ongelmiin syypää hän oli vain sosialismi-jäävuoren huippu.. tosin on marin nykyään löytänyt itsestään kapitalistin.. aikaisemmin puhui miten listaamattomat yhtiöt on suomen syöpä ja nyt itse tulouttaa palkkansa samallaisella järjestelyllä. :) on upeaa miten sossu-kommarista tulee samalla sekuntilla kapitalisti kun alkaa palkkaan kunnolla virtaamaan. marinkin myi heti perseensä.

30.07.2025 17:04:17
#709154 [+1] Piilota Suosittele

>>708929

Ensimmäiseksi haukkui heti yrittäjät suomessa kun pääsi pääministeriksi. Aika hienosti. Vasemmistolla on täysin samantapaiset aatteet. Työn tekeminen on vain muille. Vasemmistolaisen pitää saada ilmaiseksi kaikki.

Eräs jannu sanoi haastattelussa tv:ssä parikymmentä vuotta sitten. Kun vasemmistolainen saa vähän rahaa, alkaa heti välitön bling bling ostelu. Pitää olla kultaa kaulassa, kelloa ja tuommoista.

[ 30 viestiä | ]