MacGruber - Sensitivity Training MacGruber - Sensitivity Training
Hieno mies Hieno mies
En edes tiedä. En edes tiedä.
Erittäin hienoa toimintaa Erittäin hienoa toimintaa
Se on näitä päiviä... Se on näitä päiviä...
Kaarina Kaarina
Tämä soimaan aina kun tekee hyvää joka suhteessa Tämä soimaan aina kun tekee hyvää joka suhteessa
Mitali taistelusta Karjalankannaksella Mitali taistelusta Karjalankannaksella
Lähti tupakkaostoksille hyvissä ajoin Lähti tupakkaostoksille hyvissä ajoin
Muutama webm 9 Muutama webm 9
d-boiz xD d-boiz xD
Vitun ituhippi! Vitun ituhippi!
uutta tubea pukkaa muistakaa subscribaa uutta tubea pukkaa muistakaa subscribaa
Ismo ja makkaramies [10v juhlaremix] Ismo ja makkaramies [10v juhlaremix]
Jumalan yksityislentokone Jumalan yksityislentokone
Funny Goats: Screaming Is Optional Funny Goats: Screaming Is Optional
Murikka-kombo Murikka-kombo
Menitsitkö jo siitä että voisin lainata >:3 Menitsitkö jo siitä että voisin lainata >:3
mies muserrus maanantai mies muserrus maanantai
Ihmissusi Ihmissusi
Mooses, kusipäähomo Mooses, kusipäähomo
Totta Totta
Älä sinä puutu tähän! Älä sinä puutu tähän!
Malporter Transfunction Malporter Transfunction
 686 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto, 16.07.2025 18:34:10
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 16.07.2025.

Setämiehen kastike

[81833] [tiedosto.jpg] [0.86 MB] [990x1284] [] []
tiedosto.jpg

setämies

(51)
16.07.2025 19:03:39 | 19:04:28
#706938 [+-] Piilota Suosittele

>>706929
wanha

e:
ja toi chilikasteke on todella pliisu. Poppamiehen kastikkeisiin verrattuna joku 4/10. Ihan hyvää se on, mutta tuliseksi en voi sitä vielä kutsua. Tulinen ehkä pienille lapsille

16.07.2025 19:05:56
#706941 [+-] Piilota Suosittele

Nää tämmöset kastikkeet on lähes aina aika pahan makusia, ne on kaupassa sen puolivuotta jonka jälkee se lafka on konkassa ja kastikkeet lähtee myynnistä.
Niissä on mitä hulluimpia ideoita, tehääs tämmönen fenkoli, lime ja banaani majoneesi, sit kukaan ei kehtaa sanoo lafkan toimarin tekemää majoneesia että se on pahaa niin se päätyy myyntiin eikä kukaa osta sitä toista kertaa.
En sit tiä onko suomessa sellasta firmaa joka myy aina sesonkiaikaan jonkun aivan karmeen uutuuden, ottaa rahat pois tietäen että se ei menesty, ja osaa tehä sitä vain sen verran että siitä jää voitolle.
Muuten tämä kuvio ei aukea mulle.

16.07.2025 21:37:43
#706978 [+-] Piilota Suosittele

Pitääks kaiken olla aina niin tulista että se ainakin tuntuu vievän kielen lisäksi hermot niin kireälle että ruoka maistuu kapsaisiinilta.

Tilatkaa saatana OC-sumutetta netistä ja sitä joka ruokaan, varsinkin jäätelöön jos joku sitä syö.

16.07.2025 22:00:09
#706986 [+-] Piilota Suosittele

>>706978 Poppamiehen barbados 6/10 on miedompaa, kuin asteikko väittää.
Perus classic chili 4/10 antaa enemmän poltetta ja makua vähemmän.

Barbadosista itse tykkään, koska antaa makuakin samalla ilman, että
menee tuliseksi, jos ei varstavasten tahdo.

16.07.2025 23:49:21
#707009 [+-] Piilota Suosittele

>>706986
Useilta käbäb-pizzerioilta joutuu kuulemma kysymään tupla tulista tai oikein tulista kun muuten se on ihan nössöjen kamaa, mutta mulle jos tulista toimittavat, palautan pizzan/käbäbin >=(

17.07.2025 00:39:18 | 00:39:42
#707011 [+-] Piilota Suosittele

>>706986
Habanero 5/10
Ainesosat: Vesi, habanero (35 %), naga jolokia, suola, sokeriruokoetikka, sipuli, happamuudensäätöaine (etikkahappo), sakeuttamisaine (ksantaanikumi), valkosipuli.


Barbados 6/10
Ainesosat: Vesi, habanero, sipuli, sokeriruokoetikka, sinappi, hunaja, suola, sakeuttamisaineet (maissitärkkelys, ksantaanikumi), valkosipuli, happamuudensäätöaine (etikkahappo), curry, paprika, kurkumauute, paprikauute


Scotch bonnet 7/10
Scotch bonnet -chili (45%), vesi, persikka, suola, sokeriruokoetikka, sokeri, glukoosi, happamuudensäätöaine (sitruunahappo), sakeuttamisaine (ksantaanikumi), hapettumisenestoaine (askorbiinihappo), sipuli.


Huomaatko?
Barbados ei jostain syystä anna suoraan prosentteja, samoin muuten myöskään habanero ei anna prosentteja naga jolokialle.

Kun taas....

Naga Jolokia 8/10
Vesi, naga jolokia (28,8%), habanero, suola, sokeriruokoetikka, sakeuttamisaine (ksantaanikumi), happamuuden säätöaine (etikkahappo), valkosipuli.


Toi noiden systeemi on vähän epätarkka, toki hyvää suuntaa antaa toi asteikko jos tuota barbadosta ei lasketa mukaan. Omaan kieleen vasta 6/10 puhutaan edes jokseenkin tulisesta, mutta nyt sen 6/10 verrokiksi sanoisin Rocoton

Rocoto-chili (44%), vesi, agavesiirappi, sokeriruokoetikka, suola, sakeuttamisaine, (ksantaanikumi), mausteet, lime, hapettumisenestoaine (askorbiinihappo

17.07.2025 14:06:45 | 14:08:06
#707047 [+-] Piilota Suosittele

>>707011 Ollu huono kokeilemaan ihan summamutikassa. Oppinut chili habaneroon
ja barbadokseen makuna. Firedemonin sai tutulta lahjaksi, jonka
huomasin olevan hyvin riittoisaa värkkiä.

Sitä ei pysty järkevästi annostelemaan sellaista määrää, että vain vähän
poltetta eikä kerralla syömäkelvotonta :D

17.07.2025 14:14:36
#707049 [+-] Piilota Suosittele

>>707047
Joo, ne scopionit ja fire demonit on ollu meil töissä. Meitä vaan 2 suostuu niitä käyttämään ja kieltämättä sä tunnet miten perskarvat kasvaa. Itse käytän 3 tippaa max per makaronilaatikko. Kyl se muutaman kuukauden kestää tyhjentää :P

Mut toi setämies chili on tosi hyvää, vaikka mitenkään tulokseksi sitä ei voi sanoa

17.07.2025 14:18:17
#707050 [+-] Piilota Suosittele

>>707049 Ikävintä on tunne, että kun oikein tuliseksi maustettua tavaraa vetää ja rupeaa
vatsassa ilmoittamaan toisen kerran, että jotain vitun rajaa :D

17.07.2025 14:25:35 | 14:25:46
#707052 [+1] Piilota Suosittele

>>707050
Mulla pahin on seuraava vessareissu. Vittu perse huutaa hoosiannaa ja tulisuus vaan kasvaa pahemmaksi vaikka sen pitäis olla tieteellisesti mahdotonta

17.07.2025 14:29:02
#707053 [+-] Piilota Suosittele

>>707052 Ei onneksi tuosta perseen polttelusta ole kokemuksia.
Vatsa voi pahimmillaan vähän protestoida, mutta ei ole viellä ulostullessa poltellut.

17.07.2025 16:06:16
#707059 [+2] Piilota Suosittele

>>707053
Mulla on arka iho, sekä sitä kautta arka persereikä. Mä en ny viitti näyttää, mutta mulla on tänä kesänä ollu kämmenen kokosia hiertymiä nivusissa sekä kiveksissä. Ja ei, ei johdu kalsareista koska olen nyt useamman päivän ollu kommandona töissä. Rasvaa kuluu...

[ 17 viestiä | ]