mitäs täällä hommaillaan mitäs täällä hommaillaan
apu laine apu laine
mlem :3 mlem :3
maisk maisk
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
anime anime
honk honk honk honk
uniaika uniaika
Mikasa Mikasa
Rattaassa kulumaa Rattaassa kulumaa
Uutisissa Uutisissa
Humanismi Humanismi
Sillä välin IBssä Sillä välin IBssä
antenni antenni
I fucked them all... I fucked them all...
Ubipaska Ubipaska
rabs rabs
Porkkanaa tarjolla Porkkanaa tarjolla
Possujuna Possujuna
Viikonlopun mässyt sponsored by sossu Viikonlopun mässyt sponsored by sossu
Suleiman suuri Suleiman suuri
hieno sivuluisu hieno sivuluisu
hello yes this is dog hello yes this is dog
Push the Pusher Zardonic Remix Push the Pusher Zardonic Remix
 541 näyttökertaa, 6 viestiä, 36.11 MB, 1 tiedosto, 09.07.2025 19:55:18
[ + 1 | ]

Keimo teki ite ja keimosta tulee viä helvetin kova röiukko

[81718] [tiedosto.png] [36.11 MB] [4541x7662] [] []
tiedosto.png

09.07.2025 20:17:06
#706035 [+1] Piilota Suosittele

Ei se nyt ihan perseellee menny ku ekaa kertaa teki.
Pitää kyllä hommata rältsäkkä, porakoneen teräsharja hommelilla ruopi tota nii tuli naarmuja mitä en paklannu ku aattelin että kyllä maali sen peittää, no ei peittäny.
Mut parin vuoden sisään ton saa varmaa tehä uudestaan, ei noi pysy hyvänä jos siä on ruostetta vaikka käyttäs mitä loitsuja tai ruosteenestoa.

09.07.2025 22:37:42
#706075 [+-] Piilota Suosittele

>>706054
Enää 4 ovea, listat ja kuskin puolen etulokari, kiristää pantaa. Repsikan etulokari oli nii paskana että tilasin uuden mut sekin pitää maalata. Ei ollu muuten edes kallis, uutena noin 80e ruotsista.
Se rälläkkä pitäs olla, vittu keimon tukirahat on nyt jo miltei loppu ku pärähtäny nikkarointiin.
Jeesus auta, nauraa...

[ 6 viestiä | ]