pelastaja :3 pelastaja :3
tykkääkö valupertti tämmösestä tykkääkö valupertti tämmösestä
Helsinki pride Helsinki pride
nyt se bongi pois koiralta nyt se bongi pois koiralta
Miehekäs koronaeristys Miehekäs koronaeristys
furry pylly furry pylly
Maistuisiko viini? Maistuisiko viini?
rumpali :3 rumpali :3
Tyäukot Tyäukot
Doge Doge
tyrone ei taida voida hengittää tyrone ei taida voida hengittää
En menisi kahville En menisi kahville
Vaarallinen sade ei jumalauta Vaarallinen sade ei jumalauta
uutiset afrikkalaisista uutiset afrikkalaisista
likainen juttu likainen juttu
Tilanne korjattu Tilanne korjattu
Invisible hugbuddy :3 Invisible hugbuddy :3
Ripulipuolue Ripulipuolue
Viivat Viivat
Sensuuri Sensuuri
pilu pilu
zippo ja hippo zippo ja hippo
Ja seinä Ja seinä
Warcraft 3 reforged Warcraft 3 reforged
 629 näyttökertaa, 8 viestiä, 45.86 MB, 4 tiedostoa, 08.07.2025 23:29:42
[ + 0 | ]

Kasvissyönti, kissat, ankat, natsi ja lintu

[81712] [tiedosto_1.mp4] [13.25 MB] [720x1280] [85.75s] [] []
[81711] [tiedosto_2.mp4] [12.91 MB] [720x1280] [57.49s] [] []
[81710] [tiedosto_3.mp4] [3.5 MB] [720x1280] [15.19s] [] []
[81709] [tiedosto_4.mp4] [16.2 MB] [576x1024] [149.68s] [] []

lintu

(180)  · 

kissa

(5209)  · 

ankka

(188)  · 

kasvisruoka

 · 

koira

(1228)  · 

natsi

(251)
09.07.2025 00:38:56
#705904 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä meni persulla tunteisiin, kun täytyy tuollainen vuodatus tehdä yhden kusipäisen opettajan palautteesta.
Herkkä poika ja huomionhakuinen.

09.07.2025 00:39:28
#705906 [+6] Piilota Suosittele

>>705896 Ei tarvi tänäpäivänä kuin olla yhdestä asiasta jonkun hihhulin kanssa erimieltä,
niin olet rasisti, vaikka olisit ollut samoilla linjoilla edeltävien 9:sän asian kanssa.

Eli pirun vaikeaa on olla olematta rasisti, vaikka sitä aktiivisesti yrittäisi välttääkkin.
Eli samalla rahalla ja pienemmällä määrällä päänsärkyä pitää sitten omista kannoista kiinni
avoimen rasistisen realistina.

09.07.2025 15:29:06
#705938 [+1] Piilota Suosittele

Ruotsinkielen opettajat ovat olleet jostain syystä aina kivoja.jättebra. En ole kielissä kummoisen hyvä mutta eityisen hyvät tissit eräällä opettajattarella...

09.07.2025 18:09:46
#705991 [+2] Piilota Suosittele

@nakuankka sai turpiinsa, ja tämä ei-siipimutteri puhuu myös järkeä, vaikka enempi vuodatusta tuossa.

Marin sanoi aina persuja "avoimen rasistiseksi" puolueeksi.

[ 8 viestiä | ]