Ei saa syödä lihaa. Ei saa syödä lihaa.
Kinkkurulla Kinkkurulla
ei oikeen onnistunu ei oikeen onnistunu
Meille koittaa kovat ajat jos huonosti käy Meille koittaa kovat ajat jos huonosti käy
Viimeiset rokottamattomat Viimeiset rokottamattomat
Sanna ja kalpeanaama. Sanna ja kalpeanaama.
omnomnom omnomnom
Juoksukaljat Juoksukaljat
F1 Max F1 Max
Missä he ovat! Missä he ovat!
Bilepaatti! Bilepaatti!
Mää ja Valupera viime kerralla Mää ja Valupera viime kerralla
perheen kanssa perheen kanssa
Anglot ja Juutalaiset on tiimiä Anglot ja Juutalaiset on tiimiä
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 17 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 17
Grosjean's accident Grosjean's accident
Joulu on taas! Joulu on taas!
Kuunnelkaa Rabbia juutalaisten perseennuolija homot Kuunnelkaa Rabbia juutalaisten perseennuolija homot
ex-lax ex-lax
Likka kivi ja Kim Likka kivi ja Kim
Laitoin länsimaista hapatusta itärautaan. Onko tämä paha? Laitoin länsimaista hapatusta itärautaan. Onko tämä paha?
Anna maun viedä mukanaan Anna maun viedä mukanaan
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 14 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 14
tyttö tyttö
 624 näyttökertaa, 6 viestiä, 7.61 MB, 1 tiedosto, 17.06.2025 20:38:29
[ + 1 | ]

autonkorjausta

[81358] [50c8279bca67c57e.mp4] [7.61 MB] [764x1252] [15.13s] [] []

auto

(729)  · 

ruoste

(11)
17.06.2025 21:20:00
#703030 [+3] Piilota Suosittele

Rekisteri kilvestä tehty paikkapala, aikanaan samalla tyylillä paikattiin D-kadetin tai pasconan pohjaa, paikkapaloja leikeltiin säilyke purkeista ja lytistetyistä tölkeistä.

17.06.2025 22:40:54
#703050 [+2] Piilota Suosittele

>>703030 Tuttu oli ostanut ford focuksen(vuosimalli ei tiedossa) halvalla.
Oli just leimattu ja maalipintakin kohtuullinen.

Pesi sitä pihassaan ja erehtyi vannetta harjatessaan nojaamaan polttoainekorkin viereen.
Humpsahti käsi siitä lävitse kyynärpäätä myöten. Hetken ihmeteltyään tutki vahinkoja
ja totesi, että iso reikä on pitänyt olla tuossa, kun oli paikattu
ilmakon pahvitauluilla ja katsastus päivää edeltäneen viikon sanomalehteä
hyväksikäyttäen.

Hyvän pinnan oli kaveri siihen saanut tehtyä pakkelin kanssa ja saanut viellä kalikalillakin
sävyt häivytettyä niin, ettei normaalista auringon polttamasta sitä heti tajunnut.

5/5 häivytys hänenkin mielestään. Harmitti lähinnä, että joutu korjaamaan sen
itse vähän tukevammaksi, että kestää koskeakkin.

17.06.2025 23:55:42
#703059 [+-] Piilota Suosittele

>>703050
Tuollaista tuli tehtyä nuorempana alvariinsa.
Talveksi ostin aina jonkun tonnin räpsyn. Ajelin talven ja keväällä kilo kittiä kylkeen, kilikalia ja helmat mustaksi.
Aina sai omansa pois.
Kesät ajelen edelleen jenkeillä.

18.06.2025 02:26:52
#703076 [+-] Piilota Suosittele

>>703050
Auotoissa ei ole tuollaista kartonki / paperi paikkausta tullut vastaan, mutta tiedän että vuokra asunnon kipsiseinän reikiä on peitetty kartongilla ja kerros maalia päälle tyylisesti, jotta sai takuuvuokran takaisin.

Oli kuulemma soiteltu reilun vuoden päästä perään tyyliin "Tiedätkö tälläisestä asiasta mitään?"

[ 6 viestiä | ]