:miettiä: :miettiä:
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin Lievä pahoinpitely ilman vammoja ja kunniaakin vielä loukattiin
Ei autoja minnekään! Ei autoja minnekään!
Robloxette Robloxette
Yllärikakki Yllärikakki
Blondi ja sen kaveri Blondi ja sen kaveri
hehehehe hehehehe
Wrath of the Lich Laitela Wrath of the Lich Laitela
Työmijes Työmijes
Nautin tästä Nautin tästä
Rasismi Rasismi
Kisse vs. Koiro Kisse vs. Koiro
Esa Mäkinen - the lokinkivittäjä Esa Mäkinen - the lokinkivittäjä
Jooga Jooga
Virtaperko Virtaperko
kirottu_sota kirottu_sota
äitee22 äitee22
Koiran hassu hattu :3 Koiran hassu hattu :3
nyt on ilmaa renkaassa nyt on ilmaa renkaassa
Kaljat tisseille Kaljat tisseille
Jenkki penkki Jenkki penkki
Ryhdikästä opiskelua Ryhdikästä opiskelua
Hämiksen perjantai Hämiksen perjantai
 742 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 08.02.2019 16:59:48
[ + 2 | ]

Talvella autoilussa on omat erityiset haasteensa

[24022] [talviauto.jpg] [0.05 MB] [734x698] [] []
talviauto.jpg

auto

(729)  · 

talvi

(97)  · 

lumi

(122)
18.03.2019 16:31:35
#172540 [+-] Piilota Suosittele

selvästi kuskaa lunta pois pihaltaan jonnekin lumenkeräyspaikalle. Suosittelisin tosin hankkimaan peräkärryn, niin mahtuisi enemmän. tosin voi olla että on pieni piha ja kaikki lumet mahtuvat kerralla kyytiin.

15.04.2019 17:00:52
#188650 [+-] Piilota Suosittele

"LADA: Venäläinen versio ikiliikkujasta. Unohda se vodkapäissäsi jonnekkin siperian korpeen kuukadeksi pahimpien pakkasten ja lumimyrskyjen keskelle, löydä se, kaiva esiin, anna ryyppyä, käynnistä ja vot eikun hakemaan uutta vodkalastia".

[ 3 viestiä | ]