Totuus savukkeista Totuus savukkeista
Nauttii Nauttii
syvällistä ajattelua syvällistä ajattelua
Hiton tohtori tuomio Hiton tohtori tuomio
Mistä kurkut tulevat Mistä kurkut tulevat
harry, you wasnt wizard harry, you wasnt wizard
Autokaupoilla Autokaupoilla
Pitää maistaa :3 Pitää maistaa :3
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
suatsopaksap suatsopaksap
>:3 >:3
Reuha Reuha
Voi tätä ilon päivää! Voi tätä ilon päivää!
Jouko Piho Jouko Piho
DJ Jonde DJ Jonde
Loogista Loogista
nope,noo noo :9 nope,noo noo :9
talvisota palloilla tsuumi voi olla tarpeen talvisota palloilla tsuumi voi olla tarpeen
Niinpä Niinpä
Tietäisinpä minäkin Tietäisinpä minäkin
Ihan tervettä meininkiä Ihan tervettä meininkiä
meanwhile in australia meanwhile in australia
Whee Whee
tiivistettynä tiivistettynä
 488 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 26.05.2025 16:28:30
[ + 4 | ]

atk vahti

[80898] [26d86816127ba3db.jpg] [0.14 MB] [735x866] [] []
26d86816127ba3db.jpg

kissa

(5209)  · 

tietokone

(103)
27.05.2025 02:42:25
#699745 [+-] Piilota Suosittele

Mä taidan sijottaa virtalähteen, siis jos tarviin joskus isomman ku 750W tai kun se hajoaa, tonne missä on tilaa reilusti vaikka siellä on käyttämätön ja kytkemätön CD- ja diskettiasema.

14.06.2025 23:39:45
#702680 [+-] Piilota Suosittele

>>702627
Ei 75 Gold oo ku satasen luokkaa, ei ne hajoa usein, ja jos se paskoo mun koneen ku oon avannu ja vähän "päivittäny" sitä, niin mikään ei korvaa mun paljon arvokkaampia CPU ja GPU:ita tai muistia.. TAI PAHIMMILLAAN KOVOA!! 😱 koska bäkuppaan harvemmin töitäni.

14.06.2025 23:40:52
#702681 [+-] Piilota Suosittele

Yli 750W saattaa olla jotkut näyttisviritelmät tai sitten ihan tulevaisuuden ei-näyttikset "tekoälykortit", mutta jotka sivussa hoitavat samalla sen.

[ 4 viestiä | ]