ismo ismo
nuotio apustus nuotio apustus
Me ollaan pissiksii ♪ Me ollaan pissiksii ♪
Ennen oli asiat paremmin Ennen oli asiat paremmin
alkoholiongelma alkoholiongelma
Sanna Sanna
Kun älyät olevasi kahdessa kultissa Kun älyät olevasi kahdessa kultissa
Normaali päivä Brasiliassa Normaali päivä Brasiliassa
perjantai perjantai
Hassu video Hassu video
Jiri ja yle Jiri ja yle
Iih uuh Iih uuh
näin se menee näin se menee
Lännen lokari, by canadian Lännen lokari, by canadian
Chris-Chan then and now Chris-Chan then and now
Google korjaa Google korjaa
Pikku Myy Pikku Myy
Kohti kiinan mallia Kohti kiinan mallia
No more buttsecks No more buttsecks
Ilmasto muuttuu, ja on aina muuttunut Ilmasto muuttuu, ja on aina muuttunut
Arvatkaa kuka? Arvatkaa kuka?
Miss Helsinki Miss Helsinki
Hesarin ilmastopropagandaa. Hesarin ilmastopropagandaa.
Kauppisen palikan siirto firma Kauppisen palikan siirto firma
 858 näyttökertaa, 15 viestiä, 4.9 MB, 1 tiedosto, 19.05.2025 06:38:02
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 19.05.2025.

Spandex 🤡🤡🤡🤡

[80777] [tiedosto.mp4] [4.9 MB] [480x864] [29.17s] [] []

spandex

(50)

pellet

pyöräilijät

(149)

haittasuomalainen

(58)  · 

kiusankappale

(5)  · 

loinen

(125)  · 

torakat

(81)  · 

spandex homo

 · 

pyörähintti

 · 

pyörähomo

(6)  · 

pyöräterroristi

(9)
20.05.2025 11:16:15
#698590 [+-] Piilota Suosittele

>>698569

Keikkojen ohessa itse olen kyllä huomannut ettei esim, jonottaminen ole monella enää hallussa. Huudetaan ratin takana, ikään kuin se auttaisi sitä jonottamista. Ehkä kyseessä on kiukun poisto ettei kohteessa kiukutella?

22.05.2025 09:27:44 | 09:28:21
#698813 [+-] Piilota Suosittele

>>698479
Tunnistan tien, tie (e: suojatie tuossa ihan vieressä) on talkoovoimin rakennettu lapsille joita kuoli jatkuvasti tuolla. Enempi en kerro, mutta tuo on todella vaarallista pyöräilijöille ajaa autotiellä juuri tuossa missä on mutkia ja mäkiä, sieltä kun tulee tukkirekka vastaan kuten usein, joutuu kyllä sukeltamaan penkan kautta monesti, ja tässä se olisi aika paha.

Sen kerron, että erittäin yleinen reitti pyöräilijöiden ja moottoripyöräilijöiden keskuudessa joka perkeleen kesä kun mökille ajaa ja saa varoa >=(

[ 15 viestiä | ]