eksynyt mielenosoittaja eksynyt mielenosoittaja
basisti basisti
Hehe Hehe
runkkunurkka runkkunurkka
Erot nykyhallituksen ja PS:n välillä. Erot nykyhallituksen ja PS:n välillä.
Fuck political idiots! Fuck political idiots!
Valonkaupunki 2021, Jkl Valonkaupunki 2021, Jkl
ryöstö, ryöstö,
pakasti huoransa pakasti huoransa
Hyberborea Hyberborea
Huutista Huutista
Kaalevi tuli luokkaan. Kaalevi tuli luokkaan.
Friends CYKA BLYAT edition Friends CYKA BLYAT edition
neukkurikardo neukkurikardo
jonnet ei muista jonnet ei muista
tein tämmöstä matoruokaa tein tämmöstä matoruokaa
Booty Bellringer Booty Bellringer
nyt kävi näin nyt kävi näin
Kisakireitä teinejä Kisakireitä teinejä
dolan ja scroodge dolan ja scroodge
Kakapo Seks Kakapo Seks
karvakassid karvakassid
Paskaa, saatana Paskaa, saatana
myydään vähänkäytetty paita myydään vähänkäytetty paita
 578 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.57 MB, 2 tiedostoa, 14.05.2025 20:35:55
[ + 2 - | ]

Lippulappu ja Kuopion maja

[80711] [tiedosto_1.jpg] [0.13 MB] [960x970] [] []
tiedosto_1.jpg
[80710] [tiedosto_2.png] [0.44 MB] [602x963] [] []
tiedosto_2.png

parkkisakko

 · 

kuopio

(9)  · 

sähköposti

(7)
14.05.2025 20:50:09
#697695 [+-] Piilota Suosittele

Pennut oli itse purkaneet majansa ja siitä hatunnosto heille.

Todennäköisesti tulevat toimittamaan lupapyynnön seuraavaan majaan ja olettevasti myös saavat, kunhan kunta ja Metsähallitus antaa luvan rakentaa lasten maja rauhoitetulle alueelle.

14.05.2025 21:05:22
#697709 [+7] Piilota Suosittele

>>697695 Tälläisen paskan takia onkin hyvä, että asuu vähän sivummalla.
Muutamat risumajat ja laavut aikoinaan tuonnekkin takametsiin tehty
eikä niistä lehdissä ole kuultu.

Sääli muksuja kohtaan, jos nyt ei yhtä helevetin majaa saa metsään tehdä, kun
ei nähtävästi sen isommin mitään ns. ei hajoavaakaan ole käytetty.
Ympäristö riittävän siistinä, niin ei pitäisi olla valittamista, jos
lapset tekee kirjaimellisesti jotain rakentavaa sen sijaan, että
kivitetään ikkunoita kaupungilla.

14.05.2025 22:01:33
#697723 [+5] Piilota Suosittele

>>697711 Tahtoo metsällä olla aina omistaja.
Paperilla tehty asia, että tuonne ei saa rakentaa, niin se ei sitten
tunne eroa parkkihallin ja risulaavun välillä.
Eli edelleen helpointa, kun ei turhia kysellä eikä joutavista valiteta.
Tästä tietenkin joku paikallisen alueen virkaa tekevä puunhalaaja varmaan kostui, kun
pääsi läksyttämään muksuja...

14.05.2025 22:41:12
#697732 [+-] Piilota Suosittele

>>697723
Kyseessä on luonnonsuojelualue, jota hallinnoi Metsähallitus.
Itseasiassa soitin tästä suivaantuneena Juhalle ja hän otti asian hoidettavakseen.
Kertoi myös, että syy purkamiselle ole "puunhalaaja", jonka silmään oli pistänyt rakennelma.
Kunta on nyt ylilyönyt ja olisi ollut ensin keskustelussa Metsähallituksen kanssa.
Lupa majalle tulee, mutta byrokratia vie aikansa ja lopulta sinne tulee raksaukkoja tekemään "majan" kyseiselle paikalle tai siitä tehdään ns virkistysalue, mutta harmi, että laki sanoo, että sekin täytyy täyttää laki.

Summa summarum.
Ilman kitisijöitä tämäkin olisi saanut jäädä, mutta laki on laki.

14.05.2025 23:00:33
#697743 [+3] Piilota Suosittele

>>697732 Suomessa tuo byrokratia on sitäluokkaa, että monessa tapauksessa
on helpompi pahoitella tehtyä, kuin edes yrittää saada siihen etukäteen virallista lupaa.
Eihän se noin saisi olla, mutta todellisuus on mitä on.

Eikä se nyt ihan sama asia ole, jos sinne tullaan tekemään virallista kotaa/laavua
kaikkien käyttöön, kun idea on ollut omistaa oma pikku risumaja jonne mennä
leikkimään tuttujen kanssa josta muut ei tiedä.

Toivottavasti nuo mielensäpahoittajat ymmärtää pitää naamaansa kiinni
tulevien kohdalla.

14.05.2025 23:43:54
#697755 [+4] Piilota Suosittele

Mulla taitaa olla vielä vanhat puumökit metässä koska tein sinne ansoja kuten feikkitikkaat..

..joita pitkin kiipesin itse kun menin kahtoo onks kilju valmista.

14.05.2025 23:51:24
#697758 [+7] Piilota Suosittele

>>697746 Soitin jo ja se sanoi, että valehtelet. Olit kuulemma soittanut päissäsi ja sopertanut itkua vääntäen jotakin sekavaa, kunnes puhelu oli katkennut.

15.05.2025 13:38:40
#697785 [+3] Piilota Suosittele

>>697755 Juurikin tämä.
Hyvät välit naapureiden kanssa, niin ei kuseskella toisten muroihin heti kun silmä välttää.
Palvelus suuntaan ja toiseen auttaa siihen, ettei tule kompostikyttiä tai vastaavia
yhtäkkiö nurkkia tarkistamaan.

[ 15 viestiä | ]