Based Puolan setä Based Puolan setä
Kiusanlista Kiusanlista
muunneltu totuus muunneltu totuus
todellista noituutta todellista noituutta
Livin' of a prayer Livin' of a prayer
Sankarit Sankarit
Social distancing Social distancing
olen vain sinun, homssuni olen vain sinun, homssuni
Hyi, vittu Hyi, vittu
Joey Zazan murha Joey Zazan murha
Onnistunut ryöstö Onnistunut ryöstö
Sir Anthony Hopkins Sir Anthony Hopkins
Tallan psykoosi Tallan psykoosi
nyt kiinni se läppäri :3 nyt kiinni se läppäri :3
Tinder on vaarallinen Tinder on vaarallinen
Puhelimelle hymyileminen Puhelimelle hymyileminen
Se on kaikkialla Se on kaikkialla
Tiktok Tiktok
Varokaa Varokaa
Elder things Elder things
Africabet Africabet
Synkät ajat Synkät ajat
Cyperpunk 2020 Cyperpunk 2020
Femaggo Femaggo
@-
 802 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 20.03.2018 14:59:17
[ + 4 | ]

Ryöstö

[9332] [Pankki.jpg] [0.03 MB] [400x560] [] []
Pankki.jpg

20.03.2018 15:03:20
#39872 [+-] Piilota Suosittele

Ei mult ainakaan ja jos maksaiskin nostot ni pitäähän se toimintakin jollain kattaa. Nordea on kyllä semmonen paskalaitos et huhu. Tilinhoitomaksuja velottivat joka vitun käänteessä vaikka ei ollut edes mitään hoidettavaa!

20.03.2018 15:25:34
#39882 [+1] Piilota Suosittele

Ota pieni vekkuli, pankki vaatii 55-75euroa tilinavausmaksua plus korot. Omista tili ja pankkikortti, pankki veloittaa tilinhoidosta 2-5euroa/kk vaikka mitään ei tarvis tehdä ja kortista veloitetaan 0,5-4euroa/kk korttiyhtiön tai pankin toimesta. Pankin väkisin tuputtamat pankkitunnukset 0-7eur/kk. Käteisen nostaminen pankin omalta automaatilta 0-1eur/kerta tai hulluimmat kaavailee 1-1,5 prosentin osuutta nostamastasi tai tallettamastasi summasta. Kaikki tämä laillista rosvousta useimmissa liikepankeissa.

20.03.2018 17:29:28
#39925 [+-] Piilota Suosittele

mitäs jos kaikki liittyis s ryhmän pankkiin ja prisman info olis pankkitiski. mitähän muut pankit tekis silloin.
no nordea viis veisais kun on liikepankki.

21.03.2018 15:17:23
#40277 [+-] Piilota Suosittele

>>39872
Ei mult ainakaan

Sulla nyt @Spikanor :kin pyyhkii lattiaa :D
>>39872
Nordea on kyllä semmonen paskalaitos et huhu. Tilinhoitomaksuja velottivat joka vitun käänteessä vaikka ei ollut edes mitään hoidettavaa!

Tämä vittu, ja houkuttelevat alta 27 vuotiaat ansaan ilmasuudellaan.

Multa rupes lähtemään kaikkia vittumaisia 5€ minimaksuja kun täytin 28.

Nalle vois haistaa vitun, ja mä voisin kilpailuttaa pankit.

Joku tutkiva journalisti sais tästä muuten muhkean jutun.. toisaalta ei ainakaan pankkien omistamiin tai hallitsemiin lehtiin.

21.03.2018 15:55:07
#40292 [+-] Piilota Suosittele

>>40279
OP on ollut hyvä :)

En voi vaihtaa, kun tää on ollut Meritasta saakka sama kaikilla perheenjäsenillä ja työntekijöillä, sekä itse yrityksellä (no se on monessa paskasopassa).

21.03.2018 16:44:38
#40312 [+-] Piilota Suosittele

>>40292
40294

Nii en kyl tajuu et miten ei vaihto onnistu. Tai joo jos ois hirveesti siirrettävää ni kai se veis resursseja ja aikaa. Mut mun sossupummivelikään ei syystä tai toisesta pääse eroon Nordeasta. Ei se koskaan oo osannu selittää miksei mut ei vaan pääse.

21.03.2018 17:10:03 | 17:11:05
#40322 [+-] Piilota Suosittele

>>40312
Nii en kyl tajuu et miten ei vaihto onnistu.

Nopeat ja (muka aina vitun luotettavat) tilisiirrot tärkeitä.

40315

Nordea on pankkien suomi eli ei se niin vaan onnistu.

Se on nallen nukkehallitsema laillinen mafia. Ei sieltä ihan niin erota, ja suojelurahaa pitää joka kuukaus maksaa pari kertaa.

[ 11 viestiä | ]