Persujen perhemalli Persujen perhemalli
neek...eiku linnun pelätti neek...eiku linnun pelätti
kiinni jäit :3 kiinni jäit :3
More will come More will come
Slayjerin taivaanportti Slayjerin taivaanportti
Apustus Apustus
Kummeli - Viimeiset Pirkkalaiset Kummeli - Viimeiset Pirkkalaiset
Minimunat servattu Minimunat servattu
sauna :3 sauna :3
Näin Näin
Robottitanssiäijä Robottitanssiäijä
aikaansa edellä aikaansa edellä
Pollo campero Pollo campero
Aivo voimaa Aivo voimaa
Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti
Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain Tässä on oikea tietokone hapsille ja kokoa itse tai pyydä jotain
Sukupuolet Sukupuolet
Täysi puolikas makkara Täysi puolikas makkara
Ryökäleen nainen.. Ryökäleen nainen..
Älä ole julma Älä ole julma
Lesbiaani Lesbiaani
Melkein meni henki Melkein meni henki
Jamal päätti koittaa töitä Jamal päätti koittaa töitä
Alä katso - Voimamiehet Markku ja Ilkka sekä yllättävä Alä katso - Voimamiehet Markku ja Ilkka sekä yllättävä
 822 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.85 MB, 1 tiedosto, 11.04.2019 03:24:13
[ + 6 | ]

Olisi sen tilin voinut vetää miinuksellekkin

[27531] [0.gif] [4.85 MB] [316x180] [] []
0.gif

automaatti

(23)  · 

raha

(90)  · 

ryöstö

(45)  · 

pankki

(12)  · 

köyhä

(26)
11.04.2019 04:50:16
#185457 [+-] Piilota Suosittele

Oon nuorempana tarjonnu tuntemattomille ruokaa. Käyny pizzalla niiden kanssa ja tuommosta. Joskus jopa lähdetty oluelle :)

Se oli silloin kun suomessa oli töitä ja hyvä meininki.

21.03.2020 01:37:24
#320698 [+-] Piilota Suosittele

>>185469

Pari hetkeä 2019 tein samaa parikin kertaa.. IHminen ei ymmärtänyt tai ei tajunnut sitä heti. Sitten kun työnsin kolpakon noka eteen alkoi pikkuhiljoo ymmärtään.

11.06.2021 18:55:47 | 18:57:01
#471005 [+-] Piilota Suosittele

>>320698
Joo pizzalla niiden kanssa käyt. Sit ku antaa rahaa ja "kolpakon nokka" alkaa ottaa eteen niin ihminen ei oikeen ymärrä tai tajuu sitä heti. Sitte ku oikein työnsit ni alko ymmärtämään :D Oli varmasti hyvä meininki! Otitko uhris aina pakettikonetta vasten?

[ 5 viestiä | ]