Iloinen kissa Iloinen kissa
Keijo asian ytimessä. Keijo asian ytimessä.
hyvästi hyvästi
luuseri luuseri
Arman Arman
My first gangbang My first gangbang
Tommosia mulla on Tommosia mulla on
mamu mamu
...Niin miten päin se nyt menikään? ...Niin miten päin se nyt menikään?
Benfordin laki rikkoutui 2020 Benfordin laki rikkoutui 2020
Haave ammatti Haave ammatti
In soviet Russia boat crosses you In soviet Russia boat crosses you
Ihana nainen Ihana nainen
Perjantai Perjantai
Qinq dynastian lipun synty Qinq dynastian lipun synty
Kuvaotokset #49 Kuvaotokset #49
Have fun! Have fun!
Kissa tikkaissa Kissa tikkaissa
Kamerukset Kamerukset
unelias kaveri :3 unelias kaveri :3
Tarvitsen arvoistani vettä :3 Tarvitsen arvoistani vettä :3
Based nignog Based nignog
Vitun nyaakerit Vitun nyaakerit
Eggman Eggman
@-
 802 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 20.03.2018 14:59:17
[ + 4 | ]

Ryöstö

[9332] [Pankki.jpg] [0.03 MB] [400x560] [] []
Pankki.jpg

20.03.2018 15:03:20
#39872 [+-] Piilota Suosittele

Ei mult ainakaan ja jos maksaiskin nostot ni pitäähän se toimintakin jollain kattaa. Nordea on kyllä semmonen paskalaitos et huhu. Tilinhoitomaksuja velottivat joka vitun käänteessä vaikka ei ollut edes mitään hoidettavaa!

20.03.2018 15:25:34
#39882 [+1] Piilota Suosittele

Ota pieni vekkuli, pankki vaatii 55-75euroa tilinavausmaksua plus korot. Omista tili ja pankkikortti, pankki veloittaa tilinhoidosta 2-5euroa/kk vaikka mitään ei tarvis tehdä ja kortista veloitetaan 0,5-4euroa/kk korttiyhtiön tai pankin toimesta. Pankin väkisin tuputtamat pankkitunnukset 0-7eur/kk. Käteisen nostaminen pankin omalta automaatilta 0-1eur/kerta tai hulluimmat kaavailee 1-1,5 prosentin osuutta nostamastasi tai tallettamastasi summasta. Kaikki tämä laillista rosvousta useimmissa liikepankeissa.

20.03.2018 17:29:28
#39925 [+-] Piilota Suosittele

mitäs jos kaikki liittyis s ryhmän pankkiin ja prisman info olis pankkitiski. mitähän muut pankit tekis silloin.
no nordea viis veisais kun on liikepankki.

21.03.2018 15:17:23
#40277 [+-] Piilota Suosittele

>>39872
Ei mult ainakaan

Sulla nyt @Spikanor :kin pyyhkii lattiaa :D
>>39872
Nordea on kyllä semmonen paskalaitos et huhu. Tilinhoitomaksuja velottivat joka vitun käänteessä vaikka ei ollut edes mitään hoidettavaa!

Tämä vittu, ja houkuttelevat alta 27 vuotiaat ansaan ilmasuudellaan.

Multa rupes lähtemään kaikkia vittumaisia 5€ minimaksuja kun täytin 28.

Nalle vois haistaa vitun, ja mä voisin kilpailuttaa pankit.

Joku tutkiva journalisti sais tästä muuten muhkean jutun.. toisaalta ei ainakaan pankkien omistamiin tai hallitsemiin lehtiin.

21.03.2018 15:55:07
#40292 [+-] Piilota Suosittele

>>40279
OP on ollut hyvä :)

En voi vaihtaa, kun tää on ollut Meritasta saakka sama kaikilla perheenjäsenillä ja työntekijöillä, sekä itse yrityksellä (no se on monessa paskasopassa).

21.03.2018 16:44:38
#40312 [+-] Piilota Suosittele

>>40292
40294

Nii en kyl tajuu et miten ei vaihto onnistu. Tai joo jos ois hirveesti siirrettävää ni kai se veis resursseja ja aikaa. Mut mun sossupummivelikään ei syystä tai toisesta pääse eroon Nordeasta. Ei se koskaan oo osannu selittää miksei mut ei vaan pääse.

21.03.2018 17:10:03 | 17:11:05
#40322 [+-] Piilota Suosittele

>>40312
Nii en kyl tajuu et miten ei vaihto onnistu.

Nopeat ja (muka aina vitun luotettavat) tilisiirrot tärkeitä.

40315

Nordea on pankkien suomi eli ei se niin vaan onnistu.

Se on nallen nukkehallitsema laillinen mafia. Ei sieltä ihan niin erota, ja suojelurahaa pitää joka kuukaus maksaa pari kertaa.

[ 11 viestiä | ]