ISIS glory hole ISIS glory hole
Leikki lampulla Leikki lampulla
Batman Batman
Jalkakorut Jalkakorut
valtava tuhkakuppi valtava tuhkakuppi
veti viivat veti viivat
börhes börhes
näinkö niitä lapsia kasvatetaan näinkö niitä lapsia kasvatetaan
Kevät toi muurarin Kevät toi muurarin
Australialainen apu Australialainen apu
Intian salainen resepti Intian salainen resepti
Tisut Tisut
Venäjä Venäjä
Hyvää Pääsiäistä Hyvää Pääsiäistä
näin intiassa näin intiassa
Hyvä tyttö Hyvä tyttö
Naisen fantasia Naisen fantasia
jokainen vartalo on kaunis jokainen vartalo on kaunis
Dim- Digimummon komerossa Dim- Digimummon komerossa
sienen alla sienen alla
Kalja tänne ja heti Kalja tänne ja heti
Rumpalistaja Rumpalistaja
Hapsin harrastus Hapsin harrastus
Hullu Reetta ja toinen autisti Hullu Reetta ja toinen autisti
@-
 917 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 20.03.2018 08:13:59
[ + 10 | ]

Ukki ja runkkari

[9317] [grandpa.jpg] [0.06 MB] [720x774] [] []
grandpa.jpg

ukki

 · 

runkkari

(32)
20.03.2018 09:48:00
#39789 [+-] Piilota Suosittele

Olen nähnyt pappa-kaimasta vain yhden mustavalkokuvan. Komea mies. Keuhkosyöpä, eikä ollu eläissään polttanut tupakkia...

20.03.2018 15:10:52
#39875 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi ihmiskunnalla, tai sillä mitä siitä on enää jäljellä, on 2060 aika paljon parempaa tekemistä kun katsella kuvia jonneista.

20.03.2018 18:38:36
#39975 [+-] Piilota Suosittele

Tänään oli just juttu satakunnan kansassa, kun koululaisten reput painaa liikaa siis joku 6 kiloa keskimäärän. Vittu mitä velliperseitä jos ei sellasta jaksa kantaa.

20.03.2018 22:59:07
#40103 [+-] Piilota Suosittele

omasta isoisoisästä olemassa aika legendaarinen kuva sivuvaunuharrikan selässä, jostain 1920-luvulta tms.

21.03.2018 15:34:19
#40280 [+-] Piilota Suosittele

>>39788
häpeän sukupolvi.

Z-sukupolvi. Kakstuhattaluvun taitteen vaiheessa tai vähän ennen syntyneet.

Itse kuulun joko X-sukupolveen, tai Y:hyn (kasarin puolivälissä ja alle syntyneet). Osa meistäkin on velliperseytynyt.

>>40103
omasta isoisoisästä olemassa aika legendaarinen kuva sivuvaunuharrikan selässä, jostain 1920-luvulta tms.

Joo mä näin sen.. ööh.. tää?

[ 8 viestiä | ]