Patukkakääre Patukkakääre
on tämäkin työmaa on tämäkin työmaa
Vituttaa Vituttaa
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
3 lb tomato 3 lb tomato
polkupyöriä polkupyöriä
Aku ja mehukas teinipimppi Aku ja mehukas teinipimppi
Viinatrokari varmaan säikähti Viinatrokari varmaan säikähti
ajokortti ajokortti
>Oulu >Oulu
Äijä seisomassa istumassa Äijä seisomassa istumassa
Töissä Töissä
Kerran baarissa. Kerran baarissa.
Husu reppana.. Husu reppana..
Jenny Agutter Jenny Agutter
RIPS apustaja RIPS apustaja
Saksan luonto Saksan luonto
tarina siitä miltä tuntuu jahdata omia kilpiä tarina siitä miltä tuntuu jahdata omia kilpiä
Väärä vastaus Väärä vastaus
Neekeri Neekeri
Rullajuna Rullajuna
Heard you like loafs and sand so we put börh-loaf in your sandal Heard you like loafs and sand so we put börh-loaf in your sandal
Kissarykelmä Kissarykelmä
Sara la fountain Sara la fountain
 836 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 19.03.2018 02:17:03
[ + 8 - | ]

Repostnikkiä häiritään

[9263] [0.png] [0.22 MB] [483x555] [] []
0.png

jimbo

(13)  · 

repostnik

(20)  · 

ms paint

 · 

perseestÄ

(12)  · 

vttu

19.03.2018 03:02:07
#39369 [+-] Piilota Suosittele

>>39351
>>39360
En väitä vastaan tai vastustele, mut paintilla on vitun työlästä saasa mitään aikaan, ja jos saat, se näyttää naapurin koiran perseeltä kuten tämä.

Se on tän kuv.. töherryksen pointti.

Kolehtia kasaan saatana! Tarviin vaa 9€, ni teen teistä taas kunnon homoja (se kuka lahjottaa enemmän kuin 2€, saa päättää kenestä).

Vituttaa saatana muukenki, ku pitäs ihan työn puolesta hakata joku kirveel.. Adobe Photoshopilla.

19.03.2018 04:00:34
#39395 [+-] Piilota Suosittele

>>39374
ni suosittelisin sitä hoitoon menoa

Olen kyllä ollu hoidossa, vaan vähän eri syistä.

Joo, tiedän että näytän kirjottelun ja kuvien perusteella leposidepotilaalta, mutta olen oikeasti vaan kovia kokenut tavallinen valkonen heteromies.

Välil homottaa, mutta aisat on ohjaksissa tukevasti (paitsi melko monen muun mielestä).

Kaikki siis ok, tykkään vittuilla, ja saada vittuilua. Sitä ei kaikki joko kestä, tai sitten vaan tajua täällä Jätän ne rauhaan, ketkä eivät sitä siedä, kuhan vaan pyytää.

Enno kommentoinu esim Darius-sedälle sen jälkeen ku sovittiin. En edes mainitse sitä tässä @ -jutulla.. jooh.. juuh.. harkitsen sitä hoitoon menoa :D

[ 8 viestiä | ]