Krim on osa Venäjää Krim on osa Venäjää
Ja tälläsestä nousee kohu-uutinen? Ja tälläsestä nousee kohu-uutinen?
Suomi mainittu! Ja Norja! Suomi mainittu! Ja Norja!
jättikikkeli voittaa aina jättikikkeli voittaa aina
Nautin tästä Nautin tästä
Horatio-Soini Horatio-Soini
Perus luolastolainen Perus luolastolainen
Putkimies. Putkimies.
Ansa Ansa
lähiruokaa lähiruokaa
Kusipää enkeli Kusipää enkeli
Ruotsi Ruotsi
Osuva asuvalinta Osuva asuvalinta
Seppo sanoo suorat sanat Seppo sanoo suorat sanat
Mikä on sinun nimesi? Mikä on sinun nimesi?
mäkkyver22 mäkkyver22
Koiran hassu hattu :3 Koiran hassu hattu :3
Tutkiminen on rasismi Tutkiminen on rasismi
Huutista Huutista
Robloxette Robloxette
Kootut selitykset Kootut selitykset
Minä itte Minä itte
Kisse vs. Koiro Kisse vs. Koiro
Elämä on valintoja. Kumman valitset? Elämä on valintoja. Kumman valitset?
 613 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto, 18.04.2025 08:37:03
[ + 2 | ]

Uusi pc

[80258] [tiedosto.png] [0.73 MB] [676x798] [] []
tiedosto.png

kissa

(5203)  · 

kisse

(354)  · 

kipse

(228)  · 

kass

(202)  · 

kassi

(216)  · 

pc

(18)
18.04.2025 18:33:37 | 18:33:53
#693380 [+-] Piilota Suosittele

Mulla on CD- ja diskettiasema kotelossa kii, onkohan uusissa koteloissa enää paikkoja niille. Mä käytän ulkoista blu-ray:ta joskus harvoin kun ei emolevy tue enää IDE:ä eikä poweri:lla ole sopivia päitä antaa virtaa.

21.04.2025 22:36:19 | 22:36:55
#694105 [+1] Piilota Suosittele

>>693380

Väärin ajateltu. Emo ei tue, mutta USB-välineiden kautta saat minkä tahansa IDE-laitteen sisään.
POwerin saa kun ostaa arapterin.

[ 3 viestiä | ]