kurrnau kurrnau
Muistotorni 01 - muistain kaikki Muistotorni 01 - muistain kaikki
"It's raiding time." "It's raiding time."
Too soon? Too soon?
Niin.... Niin....
Vaivaishiirtäkin nauratti Vaivaishiirtäkin nauratti
Armstrongin serkukset Armstrongin serkukset
Kurks Kurks
Reposti nappulasta: Wlizer (=raappasku) Reposti nappulasta: Wlizer (=raappasku)
pyyhki murheet pois pyyhki murheet pois
matkantekijä matkantekijä
Husu pls :D Husu pls :D
Otti sympatiatatuoinnin Otti sympatiatatuoinnin
Poliisi Poliisi
hei et sinä kuulu sinne :3 hei et sinä kuulu sinne :3
Laiskat savannipäivät Laiskat savannipäivät
Volmarin leiri Volmarin leiri
miten kaadat pepsiä ilman kuplia miten kaadat pepsiä ilman kuplia
vesi karkaa :3 vesi karkaa :3
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
vie minut uuteen kotiini <:3 vie minut uuteen kotiini <:3
uliuliuliuliuilililuillo0looöoölööö uliuliuliuliuilililuillo0looöoölööö
Ratsastaja Ratsastaja
Suhteelllista Suhteelllista
 611 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto, 18.04.2025 08:37:03
[ + 2 | ]

Uusi pc

[80258] [tiedosto.png] [0.73 MB] [676x798] [] []
tiedosto.png

kissa

(5203)  · 

kisse

(354)  · 

kipse

(228)  · 

kass

(202)  · 

kassi

(216)  · 

pc

(18)
18.04.2025 18:33:37 | 18:33:53
#693380 [+-] Piilota Suosittele

Mulla on CD- ja diskettiasema kotelossa kii, onkohan uusissa koteloissa enää paikkoja niille. Mä käytän ulkoista blu-ray:ta joskus harvoin kun ei emolevy tue enää IDE:ä eikä poweri:lla ole sopivia päitä antaa virtaa.

21.04.2025 22:36:19 | 22:36:55
#694105 [+1] Piilota Suosittele

>>693380

Väärin ajateltu. Emo ei tue, mutta USB-välineiden kautta saat minkä tahansa IDE-laitteen sisään.
POwerin saa kun ostaa arapterin.

[ 3 viestiä | ]