>>692751 Terveisiä kokkolaan. T:2009 valmistunut lvi-amis Siellä tuli vuokralla asuttua silloiset 3-vuotta. Hyvin vähän nykyään ollu käyntiä sinneppäin. Sen mitä käynyt, niin katukuva senkuin rapistuu joka kerralla vain lisää.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Noin viikon uutiset- perussuomalaiset
Persu servattú
Persujen idolit
Äärimmäisen yksiselitteistä.
Halla-aholla on asiaa
Mutku Marin! 4
Persurobotti
Vasemmiston ainoa agenda - persut!
Taas saa hävetä 🤦♂️
Keskusta, maatalouden asialla 🤦♂️
Persitalibanit
Riikka
Sdp:n nuordementiaosasto esittää
Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
Kokoomuslainen talousosaaja
Granit
Paras hallitusohjelma ikinä! Sitäpaitsi Marinin vika!