Loiskulttuurin tuhoutuminen lähellä Loiskulttuurin tuhoutuminen lähellä
Elon-Chan Elon-Chan
Bellon Börheä Bellon Börheä
viron reissu viron reissu
Koodikieltä Koodikieltä
Suruisan hahmon börh Suruisan hahmon börh
Sohvatyynyt Sohvatyynyt
Sekalaisia Sekalaisia
Satasen seteli Satasen seteli
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Elämä on oppimista Elämä on oppimista
Fingerpori Fingerpori
Esko ja ikuinen maanantai Esko ja ikuinen maanantai
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Talvi on tulossa Talvi on tulossa
gta san andreas gta san andreas
Vähän silliä Vähän silliä
Bloodpouch Bloodpouch
Sairasta epäkristillistä maanpetoksellista häiriintynyttä paskaa Sairasta epäkristillistä maanpetoksellista häiriintynyttä paskaa
Köllötänpäs Köllötänpäs
kissan skyline kissan skyline
Tujumpi paukku perseessä Tujumpi paukku perseessä
The Doom Comic The Doom Comic
Hirviö osa 1 Hirviö osa 1
 494 näyttökertaa, 5 viestiä, 6.09 MB, 1 tiedosto, 14.04.2025 15:12:31
[ + 2 | ]

normi raksa

[80136] [c0412ea3a4cfb37b.mp4] [6.09 MB] [576x1024] [39.30s] [] []

blyat

(25)  · 

katto

(22)  · 

korkea

(12)
14.04.2025 22:09:26
#692396 [+2] Piilota Suosittele

Jumalauta miten kylmät hermot. Näyttää vähän katolta korkeuden, katon kulman ja savupiippujen sekä talon kulman perusteella jonne kiipesin kännissä teininä mutten uskaltanut kiivetä takaperin pois, hyppäsin sieltä parvekkeelle ja sitä kautta.

15.04.2025 22:48:39
#692711 [+2] Piilota Suosittele

>>692396 Tuossa jokinaika sitten kuulin töissä, miten etelässä joku hänen tuttu oli tehnyt
rakennustyömaa tarkistuksia.

Oli ollut työmaalla tutkimassa jotain, kun ihan varmasti näki, miten
viereisellä tontilla joku ukko tuli joku 3-4 kerrosta katolta alas.

Meni tovi siinä tilannetta ihmetellessä ja oli nähnyt, miten viron kilvillä ollut
pakettiauto lähti siitä pihasta ajamaan pois hetkenpäästä.

Oli käynyt sitten siinä kysymässä tapahtuneesta ja kovasti väittivät, että
ei täällä ole mitään sellaista tapahtunut eikä ketään työvuoroon kuuluvaa
ole poissa.

Viellä tänäpäivänäkin miettii, että näkikö hän ihan väärin, vai tuliko
sieltä oikeasti pimeänä duunannut sergei tonttiin jonka ruumis piti häivyttää
työmaalta ennenkuin viranomaiset kiinnostuvat asiasta ?

16.04.2025 23:37:24 | 23:37:53
#692960 [+-] Piilota Suosittele

>>692711
Ulkomainen- ja halpatyövoima pitäisi lailla kieltää. Rahaa jakoon jos on varaa, jos ei, ei tehdä. Terveydenhuollolle ja turvallisuudelle(poliisi) sekä pelastuslaitokselle ja armeijalle rahat jotka tarvitsevat.

Olkiluoto kolmosessa kesti kun isot hitsaussaumat eripuolilla keskeisiä osia piti uusia niin monta kertaa kun puolalaiset ja virolaiset neekerit eivät ymmärrä laadun päälle, palkan he varmasti saivat mutta joku vastuu pitäisi olla omissa tekemisissään kun Suomessa ollaan erityisesti ydinvoiman kanssa, ja muutenkin tarkkoja ja siellä on tarkastajat.

[ 5 viestiä | ]