Woron ilmestys Woron ilmestys
Repostnik ja torm.. term.. no jotain salaista FSB:tä Repostnik ja torm.. term.. no jotain salaista FSB:tä
I had a dream I was king :3 I had a dream I was king :3
Party hard :D Party hard :D
Mirko tykkää muhkummasta Mirko tykkää muhkummasta
Hei beibi kato mu spinnerii Hei beibi kato mu spinnerii
Prosessityöskentelyn vaihtoehdot Prosessityöskentelyn vaihtoehdot
Mikä sen mukavampaa ku Mikä sen mukavampaa ku
Pöytä kahdelle Pöytä kahdelle
Kissagifejä Kissagifejä
Urpo Urpo
Pickup line scientist Pickup line scientist
ancap ancap
wam wam
Jeesus diggaa sua Jeesus diggaa sua
>ritariripari >ritariripari
Korvatillikan päiväuni Korvatillikan päiväuni
Kuvaotokset #33 Kuvaotokset #33
Byoop Byoop
Kenway räppää Kenway räppää
judaismi voimistuu judaismi voimistuu
Zanuff The Butcher 3/3 Zanuff The Butcher 3/3
Isistä Isistä
hyvää ystävänpäivää hyvää ystävänpäivää
 509 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.7 MB, 1 tiedosto, 14.04.2025 15:11:28
[ + 1 | ]

taktiset ranskalaiset

[80134] [158ad77db6b4ef16.mp4] [2.7 MB] [606x1080] [7.97s] [] []

neekeri

(1402)  · 

neekeröi

(24)
14.04.2025 22:04:59
#692392 [+3] Piilota Suosittele

Vitun neekeri, tosta voi seurata aika pahat palovammat. Jos töissä niin potkut=rasismi, vai oliko mäkkäri yks niistä joka irtautui woke:sta ehkä mutta siis DEI:stä?

16.04.2025 23:30:37
#692959 [+-] Piilota Suosittele

>>692398
No mitä se menee sinne kun siinä saatana lukee "Vain henkilökunnalle". Koskahan tämä woke ja DEI oikeasti loppuu, olemme ottaneet pienia askeleita 2024 ja 2025 aikana, luulin niitä suuriksi kun niiden mukana oli suuria tekijöitä, mutta ei.

[ 14 viestiä | ]