hakaristi hakaristi
Ristiretken aika! - Deus Vult! Ristiretken aika! - Deus Vult!
Remonttitarvikkeet Remonttitarvikkeet
Nuuskamuikkunen herkistelee. YKSIN Nuuskamuikkunen herkistelee. YKSIN
Sananvapausvaihtoehdot Sananvapausvaihtoehdot
PS PS
Sota Sota
miehen tuho miehen tuho
Mennee vaikiaksi Mennee vaikiaksi
B-Studio B-Studio
????? ?????
Niin hyvää AUUU Niin hyvää AUUU
Taru sormusten herrasta-katsomisessa Taru sormusten herrasta-katsomisessa
Parempia ihmisiä. Parempia ihmisiä.
paint joulukalenteri 2021 luukku 6. paint joulukalenteri 2021 luukku 6.
olet ihan mikä vaan olet ihan mikä vaan
Paikalliset persut vauhdissa Paikalliset persut vauhdissa
Voimariini 😉 Voimariini 😉
Tynkkynen haluaa penistä Tynkkynen haluaa penistä
Torakka Rookeri Torakka Rookeri
Halpaa bensaa Halpaa bensaa
Oletko luuseri? Oletko luuseri?
Outoja kuvasia maailmasta Outoja kuvasia maailmasta
Inkatiira Inkatiira
 530 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 22.03.2025 18:58:05
[ + 1 | ]

uunilenkki

[79397] [uunilenkki.png] [0.16 MB] [530x305] [] []
uunilenkki.png

uuunilenkki

 · 

kotimainen

(6)  · 

herkku

(69)
23.03.2025 11:28:00
#688353 [+1] Piilota Suosittele

Toi on iha hyvä rottamakkara. En itsekkään tykkää ns grillimakkaroista, se on oltava jauhomakkaraa tai tampereen lihajalosteen lenkkimakkaraa.

23.03.2025 12:16:59
#688359 [+-] Piilota Suosittele

>>688310
>>688353
Oma mieltymys olisi vähän lihapitoisempiin eli vähintään 50%
Mutta maksavat tuplat mitä uunilenkki ja puolet enemmän mitä
dulano/poprilli.

100% lihamakkaraa ei ole tainnut tulla syötyä, kuin bratwurstina.
Se on sellaista tiukkaa värkkiä verrattuna jauhomakkaraan, mutta
omaan makuun saksanpoika oli osannut tehdä siitä hyvää.

23.03.2025 16:04:38
#688395 [+-] Piilota Suosittele

>>688353 tuota minä ostan jatkossaki vaikka kohta työt alkaa ja tulot tuplaantuu... mut jotenki ei vaan uppoa nuo tyyriimmät makkarat ku toi, se on vaan niin hyvää.. :D

23.03.2025 16:36:39
#688401 [+-] Piilota Suosittele

>>688395
Testaa lihajalosteen lenkkiä, se on tyyristä mut se on sitä mitä yleensä grilleiltä saa höyryjörpöttinä.
Mä en tiä mikä mua vaivaa mut tollanen perus grillimakkara etoo mua. Kesälläki hyvässä humalassa nälkäsenä grillaa makkaaraa nii pystyn syömään yhden mut yleensä toka jää jo kesken.

[ 10 viestiä | ]