Vihdoinkin Vihdoinkin
hei minä kuulun tänne :3 hei minä kuulun tänne :3
Tekee höpöä Tekee höpöä
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
melkein hotkaisi sen melkein hotkaisi sen
sauna :3 sauna :3
Antaspa joku munaa Antaspa joku munaa
Illan naurut Illan naurut
Vihan käsimerkit Vihan käsimerkit
Get out Get out
mit vit mit vit
More will come More will come
tämä onkin nyt minun paikka :3 tämä onkin nyt minun paikka :3
But ma'am Im a muslim But ma'am Im a muslim
Vitun suomalaiset paskaa ilmaston Vitun suomalaiset paskaa ilmaston
amishhi amishhi
Paavi onkin veleho!!!! Roviolle!!! (ei sinne pelitaloon) Paavi onkin veleho!!!! Roviolle!!! (ei sinne pelitaloon)
Kamala Akka Kamala Akka
Näinkö se tapahtui? Näinkö se tapahtui?
MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----: MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----:
loud funny loud funny
Jes päästiin eurooppaan :D Jes päästiin eurooppaan :D
Megaperse Megaperse
nars nars nars nars
 542 näyttökertaa, 2 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 21.03.2025 04:37:33
[ + 0 | ]

punakaartilaisia sisällissodassa

[79358] [punakaartilaisia_sisallissodassa.png] [1.1 MB] [1200x861] [] []
punakaartilaisia_sisallissodassa.png

sdp

(558)  · 

persut voitti

 · 

kommunisti

(91)  · 

matut vittuun suomesta

22.03.2025 03:13:31 | 03:17:13
#688004 [+1] Piilota Suosittele

Täällä oli kylillä aikonaan tyyppi joka ei ollu neukku eikä valkonen ja sen luokkakaveritkin tykkäs siitä. Sen kohtaloks kävi se ku joku valkonen kamu oli pitämässä vahtia kadun kulmassa ja pyyti sitä venttaan hetken aikaa sen kiväärin kans ku piti lähtiä käymään jollain asialla. No sehän suostu ku ei sillä ollu tuntemuksia kumpaankaan suuntaan. Valitettavasti vaan kukaan ei tienny, että joku punikki luokkakaveri oli kadun toisessa päässä ja päätti tilsiä mokoman valkosen siitä sitten. Lopulta ku sille seleves, että ampu hyvän kaverinsa vahingossa niin lähti vapaaehtosena johonki isomman kahinan liepeille ja sai ittensä ammutuksi siellä. Varmaan tarkotuksella nosti päätä sen verran, että joku sai napattua sen.

Ei siinä siis mitään, että jotku tappelee keskenään, mutta pitäis sen verran olla pelisilmää ettei ammu viattomia siinä ohimennen. Ja helevetin hyvä juttu, että punikit pistettiin lihoiksi. Muuten oltais saatu itsenäisyys tai jos sitäkään ku neukkula romahti. Vitun ryssät ja niiden fanit, saatana. En muuten äkkiseltään muista, että oliko se viattomana ammuttu jopa jotain kaukasempaa sukuakin.

[ 2 viestiä | ]