ei ryyppäämistä ennen kello viittä ei ryyppäämistä ennen kello viittä
kiinalainen keinuhärveli kiinalainen keinuhärveli
Lumihiutale Lumihiutale
rottailu on parasta reggae rottailu on parasta reggae
BMP-laulu BMP-laulu
kallis projekti kallis projekti
J.M.K.E - Murheellisten Laulujen Maa J.M.K.E - Murheellisten Laulujen Maa
"jaa tän näkösiä ne köyhät on vai" "jaa tän näkösiä ne köyhät on vai"
ihana nainen ihana nainen
Huomenta Huomenta
tuuman senttispede tuuman senttispede
hapsi treenaamassa hapsi treenaamassa
dee suren dee suren
Persuja turpaan! Persuja turpaan!
Ihana nainen Ihana nainen
yllätysmuna yllätysmuna
Velanottajat Velanottajat
demarin psykoosi demarin psykoosi
miksi kukan ei vatsaa miksi kukan ei vatsaa
Tästä se ei enää painajaiset pahene Tästä se ei enää painajaiset pahene
rilli ku rilli, ny rillataa! rilli ku rilli, ny rillataa!
Ulipaino Ulipaino
Porno Pertti Porno Pertti
2024 Juhlaraha 2024 Juhlaraha
 461 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 19.03.2025 18:47:17
[ + 2 | ]

kehoni on temppelini

[79291] [9b008967cdb25b50.jpg] [0.27 MB] [1052x1254] [] []
9b008967cdb25b50.jpg

temppeli

19.03.2025 20:43:34
#687500 [+-] Piilota Suosittele

>>687478 Vedetään oikein syvältä tonttulakista ja veikataan, että
se on referenssi siihen seurakunnan sisar maria hentoiseen joka
tekee viikonloppuisin dominatrix pornoa ?

19.03.2025 21:25:19
#687525 [+1] Piilota Suosittele

25-30kg kun noi on noita lasten painoja, silti joo, ei tupakkaa, mutta pizza on oikein hyvä. Vie nälän, vähän enemmän täytettä, ni on oikein mukava. Kebab on silti parempi koska

20.03.2025 00:53:26
#687581 [+1] Piilota Suosittele

>>687572 No jos vaikka vastoin totuutta ajattelisi, että energiajuoma on sokerittomana jonkinlainen terveellinen juoma, niin miksi sitten se sama paska on noiden epäterveiden asioiden rivissäkin?

20.03.2025 17:10:25
#687719 [+-] Piilota Suosittele

>>687581
Because everything, I MEAN EVERYTHING that makes you feel sick or bad, is good for you! 👍🏾 Like paying better heatproof houses in the FUCKING MEDITERRANEAN AREA!!!

21.03.2025 17:27:56
#687922 [+-] Piilota Suosittele

>>687815 Vanhoissa klassikoissa on se vikana, että niitä
on pystymetsäläisen paha kahtoa. Keskittyy liikaa aikakauden
tyypilliseen tapaan tehdä kyseistä materiaalia, selviin
virheisiin ja näyttelijöiden suorituksiin.

Eli paha sanoa, mutta tuskin kannattaa indiana jonesia sitten
edes aloittaa, jos tähänpäivään on selvinnyt katsomatta.
Star warssin 4-6 episodi eli eka trilogia on omasta mielestä kestänyt
aikaa paremmin vaikka sekin on jo todella vanhaa tuotantoa.

Nykyinen star wars on parhaimmillaan omasta mielestä animaationa.
Viimeisin trilogia ja parit sarjat ovat olleet kyllä silkkaa
paskaa tosifaninkin mielestä.

[ 12 viestiä | ]