Japaningondola Japaningondola
liikennevalot liikennevalot
pier pier
Aamupala paistumassa Aamupala paistumassa
Wolttineekeri Wolttineekeri
Tuubi juusto Tuubi juusto
''Huipputestatut'' rokotteet taas pannaan ''Huipputestatut'' rokotteet taas pannaan
HIV muppet HIV muppet
Suomalaiset rodut Suomalaiset rodut
Perjantai Perjantai
miss universum miss universum
Väestönvaihto salaliittoteoria osa2 Väestönvaihto salaliittoteoria osa2
Demari toisten taskuilta Demari toisten taskuilta
rage kasa rage kasa
lusikka altaassa lusikka altaassa
Benny musiikki Benny musiikki
hämähäkki hämähäkki
Pasta Karpo Naaras Pasta Karpo Naaras
Jussi servaa Päitsin. Jussi servaa Päitsin.
neeeekeeeeeriiiii neeeekeeeeeriiiii
abilas abilas
''Suomessa oli paremmat rajoitukset ku Ruotsissa'' ''Suomessa oli paremmat rajoitukset ku Ruotsissa''
Nyt tulee kebabbia Nyt tulee kebabbia
Suomen Posti Suomen Posti
 542 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.39 MB, 1 tiedosto, 17.03.2025 01:06:11
[ + 4 - | ]

meistä tuli muurareita

[79206] [elokapina.png] [1.39 MB] [1080x709] [] []
elokapina.png

elokapina

(118)  · 

ammatti

 · 

työmies

(37)  · 

ura

(5)  · 

saavutus

 · 

istuminen

17.03.2025 05:38:25
#687034 [+4] Piilota Suosittele

Niin kohta on kevät, sitten tulee kesä ja kun kelit sallii, niin helsingissä eloapinat suorittavat joukkona joka kesäisen perseily rituaalinsa, jonka päätteeksi tyhmimmät pääsevät poliisien kantamina bussiin.

Muissa suomen kunnissa ja kaupungeissa eloapinoita esiintyy sen verta harvassa että poliisit selviävät muutamalla poliisiautolla apinalauman kuljetuksesta.

18.03.2025 02:35:18
#687144 [+2] Piilota Suosittele

>>687034
Se on vähän tyhmemmänkin mielestä jännää, että miten nää sankarit ei jaksa jumpata ympäri vuoden. Kyllähän woltti tuo safkaa niille, mutta ku perse jäätyy niin ei kinosta.

18.03.2025 04:36:09
#687171 [+2] Piilota Suosittele

>>687144
Ei yllätä että nämä sankarit eivät halua tehdä mitään epämukavaa, kuten istua loka/marraskuun räntäkelillä keskellä katua, tai joutua ilmastoimattomaan poliisin maijaan kesä helteillä.

Ainoastaan ihmetyttää miten uudeltamaalta, (missä tosin asuu +30% suomen asukkaista, joista alle 75% on suomenkielisiä) riittää noita eloapinoita noin paljon, kun joensuusta (80.000 asukasta) löytyi yksi onneton muutama vuosi sitten (Kuva).

[ 4 viestiä | ]