kalassa kalassa
Gay Gay
Taustakuva kontribuutti itestäni. Toivottavasti ilahduttaa. Taustakuva kontribuutti itestäni. Toivottavasti ilahduttaa.
Kauhun fallos Kauhun fallos
Hymyilisit enemmän. Hymyilisit enemmän.
Ilmanen Quake II ollaanko valmiita RTXään Ilmanen Quake II ollaanko valmiita RTXään
miten meni niiku omasta mielestä miten meni niiku omasta mielestä
Tallikirppis Tallikirppis
onko nyt tarpeeksi multaa onko nyt tarpeeksi multaa
kiittivaan kiittivaan
Troubled breathing... Troubled breathing...
Salsan tuplapoltto Salsan tuplapoltto
epäonninen huoltoukko epäonninen huoltoukko
Dinner for one Dinner for one
Kasvojen pesu Kasvojen pesu
*rits* *rits*
Korkki pois Korkki pois
Saruman Saruman
Cosmos siististi cool ja satan :D Cosmos siististi cool ja satan :D
Unikaveri Unikaveri
vegaani vegaani
spooky spooky
Lord Buckethead (Britannian vaalit) Lord Buckethead (Britannian vaalit)
Kauppias Kauppias
 445 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 14.03.2025 02:19:04
[ + 1 | ]

lidlin halvin kasler parsa muut homoja

[79114] [f7bdf4ff7b6532ea.jpg] [0.08 MB] [1080x1228] [] []
f7bdf4ff7b6532ea.jpg

14.03.2025 02:41:38
#686437 [+-] Piilota Suosittele

Mulon tollanen, melkotarkkaan sama, mutta siinä on kaasupollo eikä se vittu maksanu 8k€, kuka idiootti maks.. mä en muuten tiedä ostinko ite 7v sitten.

14.03.2025 03:28:05
#686468 [+-] Piilota Suosittele

Auto, grilli, trampoliini, uima-allas, kattopellit, postilaatikko.
Siinä keskeisimmät asiat mitä pitää ottaa velaksi jos naapureilla on uudemmat. Siis jos olet npc lammas ja elämäsi on hukkaan heitetty paska.

14.03.2025 18:47:26
#686595 [+-] Piilota Suosittele

>>686437
Kaasu grilliltä tuoki vaikuttas, vai miks siin ois noi namikat kyles muuten? Eniten kinostaa ku ilmeisesti saksassa (fleisch on kait sakemannia) pieni alennus piffi maksaa 3,50€.

15.03.2025 14:53:49
#686776 [+-] Piilota Suosittele

>>686729
Eli yli 20€/kg jostain tarjous pihvistä :D? Näyttäs viel tollaselt perus possun pihiltä mitä saa suomessa ~10€/kg ihan ilman tarjoustaki.

16.03.2025 02:51:23
#686882 [+-] Piilota Suosittele

>>686776
10€/kg on ihan liikaa, vaikka sen se on kanassakin. Ennen sai kokonaisen broilerin femmalla, nyt se on 11-12€, eikä tästä ole kuin ~17v (muistan koska lajittelu ja sillon haettiin aina sitä, myös treenistä).

16.03.2025 16:29:04
#686942 [+1] Piilota Suosittele

>>686882
Pihvinä kyllä saa tarjouksessa alle 10€/kg, mutta muuten kaikki on siinä 10€+. Jauhelihaa saa toki halvemmalla ja muita paloja. Kanankoivet o vähä harmi ku maksaa nii vitusti nykyää että ei haluu enää ostaa ellei oo tarjoukses. Mielummin ostan sitä rintafilettä ~10€/kg ku maksan joku 4€/kg koivista jossa lihalle tulee hinnaks varmaa joku 14€+/kg :D

17.03.2025 03:24:40
#687013 [+-] Piilota Suosittele

>>686942
Kanankoivet on kyllä halpoja ja hyviä, mutta en mä niitä jaksa tehdä. Siellä lihatiskin lämpökaapissa ne on sitten taas sen >10€/kg.

18.03.2025 04:45:38
#687177 [+-] Piilota Suosittele

Niin kalorit/ 100kg toisessa yllättäen ~300, toisessa ~100kCal.

BROILERI/100g:
Koipi:Proteiini:25g 300kCal
Rinta:Proteiini:20g 110kCal

[ 15 viestiä | ]