evakko kuva evakko kuva
nyt se on sitten päätetty nyt se on sitten päätetty
Vastaisku Vastaisku
Risto Ryti Risto Ryti
Työukko kjeh kjeh Työukko kjeh kjeh
Henri-imuri Henri-imuri
Lepuuttaa jalkojaan Suomen ylängöllä Lepuuttaa jalkojaan Suomen ylängöllä
Ajat muuttuvat Ajat muuttuvat
Nuorena se oppi on.. Nuorena se oppi on..
homo sapiens homo sapiens
Löytyi Löytyi
stalkkeri stalkkeri
Fight the virus Fight the virus
Henkilö Henkilö
Bullaa Bullaa
Eduskunnan kevätkauden avaus Eduskunnan kevätkauden avaus
ebin suomi ebin suomi
Olkaa hyvät Olkaa hyvät
kaada tätä juttua tänne :3 kaada tätä juttua tänne :3
Donald Duck: The Riveter (1940, re-upload) Donald Duck: The Riveter (1940, re-upload)
Rock! Rock!
Nogoset :3 Nogoset :3
Mitä vittua juuri sanoit minusta? Mitä vittua juuri sanoit minusta?
Börheytymisen tuska ;__; Börheytymisen tuska ;__;
 561 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 17.12.2024 13:18:29
[ + 1 | ]

wööö rtx tulille

[75879] [653ea83d1ed3a8ad.jpg] [0.34 MB] [1052x1052] [] []
653ea83d1ed3a8ad.jpg

paskaa

(159)  · 

alan wake

 · 

half life

(9)  · 

rekt

(24)
17.12.2024 16:12:14 | 16:17:58
#667093 [+2] Piilota Suosittele

Vitut ole 2004 OG versio, vaan päivitetty.
Vertaa tohon orkkikseen niin eroja kyllä löytyy ja vittuna.
Tossa 0:24 kohdassa sama mesta. Tota siiloa/vesisäiliötä
ollut edes orkkiksessa, eli paskaa puhuvat



Tossa on sulle hyvä RTX on/off vertailu

17.12.2024 18:24:15
#667138 [+3] Piilota Suosittele

>>667093
Arvasin että ilmestyt tähän kommentoimaan. Ryzen on ihan perseestä, mä hankin i7:n mun .308:n tilalle jolla pyörii pelit kunhan kysyy piippu oikeaan suuntaan.

21.12.2024 22:21:48 | 22:22:22
#668212 [+-] Piilota Suosittele

Jos lasketaan pelkät komponentit, @nakuankka , millä hinnalla pyörii GTA VI arviolta.

750W on ja 2Tb SSD on myös, ei tarvita koteloa tai mitään muuta kuin
muisti,
prossu,
emolevy,
näyttis
ja jos 750W ei riitä ni sitte 30 000 GW tms.

[ 8 viestiä | ]