En leikkis asian kanssa En leikkis asian kanssa
Pyrstötähti osa 7-8 (Mora) Pyrstötähti osa 7-8 (Mora)
Samsung mainos Samsung mainos
Löysi vettä :p Löysi vettä :p
gondolan kotoinen kahvihetki gondolan kotoinen kahvihetki
Ihme hengailua Ihme hengailua
Taulu hitleristä Taulu hitleristä
Jack ja chili. Jack ja chili.
Historian havinaa Historian havinaa
400äo meemi 400äo meemi
Yksi syy traumoihin Yksi syy traumoihin
DRG - M1000 endurance DRG - M1000 endurance
ayy lmaoille ayy lmaoille
Pissaa paimenpoikaan. Pissaa paimenpoikaan.
Todd Todd
Yön Timon valotus Yön Timon valotus
kassilohi kassilohi
Löysin kuplan Löysin kuplan
Muumion ranskalaiset (alk.per. nimi ei tiedossa) Muumion ranskalaiset (alk.per. nimi ei tiedossa)
Kesägummit Kesägummit
Kicked in the dick Kicked in the dick
Tunnetko Tutinan? Tunnetko Tutinan?
Iha vitun jepa Iha vitun jepa
Yiffii kattoo kaikki ♥ Yiffii kattoo kaikki ♥
 459 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 13.03.2025 03:17:15
[ + 2 | ]

älä räplää

[79017] [209391616aef477d.jpg] [0.13 MB] [1052x781] [] []
209391616aef477d.jpg

auto

(729)  · 

kännykkä

(36)
13.03.2025 17:51:01 | 17:56:01
#686281 [+-] Piilota Suosittele

Saatan muistaa ihan omiani, mutta jos autossa oli oma lankapuhelin,
niin sitä sai käyttää ajonaikana, mutta kännykkää ei.
-94 vuoden c280:sessä oli keskikonsolissa nokian tekemä puhelinjärjestelmä.
Sinne meni tavan simkortti ja puhelimessa itsessään sama käyttöliittymä, kuin
3310:ssä. Jopa matopeli löyty :D

Edit: Ja kyllä. Puhelin toimi täysin normaalisti ja ratista sai vastattua
äänentoiston kautta ja mikrofoninin toimi. Jännä fiilis, kun nokiatune huutaa
autossa parkissa, jos joku yritti soittaa siihen.

-94 vuoden auto ja ominaisuuksia, joita ei 10 vuotta uudemmistakaan viellä löytynyt.
Kuvitella, vain että mitä tuo oli maksanut uutena aikanaan.

13.03.2025 19:23:09
#686301 [+1] Piilota Suosittele

>>686281 Muistaakseni laki ei kiellä erillisen luurin käyttöä puheluihin autossa, vaikka se ei olisikaan integroitu. Eli ei muuta kuin vanha Ericssonin lankapuhelin osiksi ja luuri plugilla kännykkään kiinni.

13.03.2025 23:37:19 | 23:37:40
#686364 [+2] Piilota Suosittele

>>686301
:D Joo ei varmaan tulis sakkoa, mutta tuo kuva on ihan oikein. NCAP vähentää yhden tähden viidestä automaattisesti jos autossa on tuollainen naurettava ja vittumainen härpäke, ja NCAP on autolehdissä hyvin arvostettu. Tuohan on sama ku tekstais, joo okei kirjottais ajaessa joka on vielä puheluakin vaarallisempaa >=(

[ 3 viestiä | ]