Savusiig Moose'sd Savusiig Moose'sd
Please go on Please go on
nightmare goggles nightmare goggles
Niin sympaattinen :) Niin sympaattinen :)
ihan paska kuva ihan paska kuva
Meikäläisen teema Meikäläisen teema
lentokalvoiden kaidetäytös lentokalvoiden kaidetäytös
hehe hehe
Fobba Fobba
Tuura: Ilon ja Onnen Päivä Tuura: Ilon ja Onnen Päivä
ei paha ei paha
hehe-man hehe-man
Pehkot rannalla Pehkot rannalla
Hassun hauska nauru hymiö Hassun hauska nauru hymiö
Hyvän pojan derppaus Hyvän pojan derppaus
Hit tree! Hit tree!
Apu tripillä Apu tripillä
Tähtilaiva Mannerheim Tähtilaiva Mannerheim
Tom Nauttii Tom Nauttii
Haha Haha
Uusi laivani Uusi laivani
peniksen venyttelyä peniksen venyttelyä
10 10
los problemos?? los problemos??
 787 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.96 MB, 1 tiedosto, 11.03.2025 16:04:47
[ + 4 - | ]

rättipäät vittuun

[78972] [5fa27e5e3c8cf823.mp4] [2.96 MB] [576x1024] [6.04s] [] []

ramadan

 · 

mäkkäri

(22)  · 

neekeri

(1399)  · 

islam

(207)  · 

kfc

(53)  · 

nakuankka

(141)  · 

burger king

(9)  · 

kotipizza

 · 

subway

(8)  · 

mcdonalds

(29)  · 

hesburger

 · 

carrols

 · 

rosso

 · 

amarillo

 · 

fafas

 · 

rolls

 · 

scanburger

 · 

snacky

 · 

dominos

 · 

five guys

 · 

hooters

(7)  · 

pizza hut

 · 

taco bell

 · 

wendys

(5)  · 

road star

 · 

elvisburger

 · 

grilli21

 · 

liisan grilli

 · 

barots

 · 

palokan torigrilli

 · 

grilli ilmarisenkatu

 · 

seminaarinkadun grilli

 · 

grilli tankkari

 · 

kaapeligrilli

 · 

puistokadun kebab

 · 

ahjokadun kebab

 · 

rodin pizza

 · 

lohikosken pizzeria

 · 

king kebab

 · 

arnolds

 · 

pancho villa

 · 

chicos

 · 

american diner

 · 

fonda del sol

 · 

friends n brgrs

 · 

jufu

 · 

momotoko

 · 

cafe picnic

 · 

rax pizzabuffet

 · 

ravintola kilim

 · 

ahmed al-raiskhar

(33)  · 

hiekkaneekeri

(48)  · 

muslimi

(205)
11.03.2025 18:04:54
#685931 [+-] Piilota Suosittele

>>685929
Niin, tuo taustalla oleva "Kentacky Original Wrap" 2,49 mainos ja sen alapuolella puoliks näkyvä KFC:n logo vähän vihjas. Samoin hampparipahvien päällä KFC:n ukkeli logo

11.03.2025 18:14:21
#685934 [+-] Piilota Suosittele

>>685933
Ai jos selvästi lukee KFC niin sä kyselet painoindeksiä? Näin vinkkinä voin sanoa, ettei niillä painoindekseillä tee hevon vittua. Indeksien mukaan huippu-urheilijat ois ylipainoisia.

[ 9 viestiä | ]