oli uutinen jossa joku väinö oli löytäny harvinaista naavaa metsästä ja ajattelin heti että koitetaankohan tota hommaa laskee uudelleen jotenkin, tai vedota siihen että meillä on joku ikimetsien naava joka ei kasva kun vitun hapekkaassa metsässä. Saas nähä oliko tää vaa random uutinen vai onks media pakotettu tekee jotain.
Rakensin muuten eilen oikein hienon foliolakin, tahdotteko nähdä?
Tärkeintä että saamme maksaa itsemme kipeäksi tästä.. kiitos kaikki punavihreät runkkarit, kiitti vitusti. hyve poseerauksenne taas maksatetaan niillä, jotka eivät teitä äänestä ja inhoavat teitä.
Joltain jää rahaa saamatta jos metsistä tulisi hiilinielu, toisin sanoen joutuisi metsän omistajille maksaan ja se ei käy niin kuin Lapinlahden Linnut laulaa.
[
6 viestiä
|
]
⭰
hyvä suomi
Väestönvaihto on salaliittoteoria.
Lappalainen aasin kesytys laulu
Ruotsin Uskonnolinen suurlähetystö
suomi mannerheim
Sinimuna
Säkkijärven Gondola
Naamioitu sotalaiva
"Klonkku"
talvisota palloilla tsuumi voi olla tarpeen
suomi finland perkele
Sveitsiä turpaan kohta
Vaikka en ruotsista pidäkkään, mutta kuumista naisista kyllä