Kurskin invaasio (19.8 asti) Kurskin invaasio (19.8 asti)
Kyllä se on omaa paskaa Kyllä se on omaa paskaa
Keuli Keuli
mustekala mustekala
Miksi ihmeessä niglettejä ei pahemmin arvosteta? Miksi ihmeessä niglettejä ei pahemmin arvosteta?
Pyöräily Pyöräily
Puukkokoulutus Puukkokoulutus
Ihana nainen Ihana nainen
Trri Trri
Venäjä haluaa vain hyvää! Venäjä haluaa vain hyvää!
Pöllö saalistaa Pöllö saalistaa
transut transut
Imaami ja Koraani Imaami ja Koraani
Murakassit Murakassit
Olio meren pohjassa Olio meren pohjassa
Antimateria Antimateria
Kass Mura jäi räästässe kiini Kass Mura jäi räästässe kiini
Ohjeita liikenteeseen Ohjeita liikenteeseen
Kulttuuria Kulttuuria
MOTO-RIIKKA MOTO-RIIKKA
Nugettivaras Nugettivaras
Kohtapa herkutellaan Kohtapa herkutellaan
Hempeilyä Hempeilyä
Jutkujen metkuja Jutkujen metkuja
 1 011 näyttökertaa, 16 viestiä, 1 MB, 1 tiedosto
13.03.2018 20:09:01
[ + 2 | ]

Onkohan paskapuhetta

[9040] [jattis.jpg] [1 MB] [1278x3398] [] []
jattis.jpg

jättiläinen

(9)  · 

ihminen

(50)
13.03.2018 21:37:02 | 21:37:20
#37593 [+-] Piilota Suosittele

>>37585

Tuon kokoinen kaksijalkainen on mahdottomuus. Tuplaa koko ja 4 kertaista massa taitaa olla suhde. Saisi olla aika lihaksikas...

13.03.2018 22:22:13
#37607 [+-] Piilota Suosittele

>>37593 Olihan 2 jalkasia dinosauruksiakin ja melkein samaa kokoluokkaa.
Mutta jos noi luut olisi olemassa jossain niin miksei niistä puhuta enempää. hehe

07.10.2024 20:32:05
#651898 [+-] Piilota Suosittele

>>37627
Happitaso oli korkealla miljardeja vuosia sitten, ihminen on ollut pallolla noin 2,5 miljoonaa vuotta.

Mutta kuka tietää millasia kokeiluja evoluutio on tehnyt jos ajattelee vaikka moalintuja.

[ 16 viestiä | ]