ykäsanni täs.. morjens... kyrpä mielessä.. joten.. panemisiin... ykäsanni täs.. morjens... kyrpä mielessä.. joten.. panemisiin...
Herkullista kalakeittoa Herkullista kalakeittoa
NO MERCY WAS GIVEN NO MERCY WAS GIVEN
neekerimaa neekerimaa
Marina lehmänkaupoilla Marina lehmänkaupoilla
tutti suuhun tutti suuhun
Jos sähköverkkoa ei olisi Jos sähköverkkoa ei olisi
Baphomet Baphomet
puolustusvoimien tulevaisuus puolustusvoimien tulevaisuus
Yksinkertaiset Pojat, Hommer sekkoo Yksinkertaiset Pojat, Hommer sekkoo
Pizza-automaatti Kauniaisissa Pizza-automaatti Kauniaisissa
Pilkkijä Pilkkijä
youtube algoritmi youtube algoritmi
Uusi alku Uusi alku
Viiliä, viiliä kaikkialla Viiliä, viiliä kaikkialla
halla screameri halla screameri
Onko nykyään oikeasti näin yliopistoissa? Onko nykyään oikeasti näin yliopistoissa?
Ä-ä-änkyttävä m-m-ministeri Ä-ä-änkyttävä m-m-ministeri
Yes. Yes.
Sunnuntain kikkeli Sunnuntain kikkeli
niin totta niin totta
Brokers MANIPULATING MARKET to save hedge fund billionaires &amp Brokers MANIPULATING MARKET to save hedge fund billionaires &amp
Tuukka Virtaperko Tuukka Virtaperko
GLOOP GLOOP
 565 näyttökertaa, 12 viestiä, 1.14 MB, 1 tiedosto, 23.01.2025 18:27:47
[ + 1 | ]

yrittävät jeccua

[77290] [5e81d31c0a2cd4da.png] [1.14 MB] [1080x2011] [] []
5e81d31c0a2cd4da.png

eu

(63)  · 

kusettaa

(8)  · 

aina

(10)
24.01.2025 00:43:15
#675484 [+2] Piilota Suosittele

Kuka tämmöstä nyt muka vastustais jos ei ois mitään salattavaa? Mullakaan ei oo ovissa lukkoja niin saa kuka tahansa tulla kylään koska tahansa syystä mistä tahansa.

24.01.2025 00:51:33 | 00:51:59
#675488 [+2] Piilota Suosittele

>>675484
Mä oon miettiny samaa (siis en sarkasmilla mulkku), ei mulla ole täällä mitään mielekästä varastettavaa. Kassakaapissa on, mutta kukaan ei sitä edes löydä jos joku edes tietää että täällä on kassakaappi joka painaa yli 3 tonnia ja jonka salasanasta tiedän vain puolet..

24.01.2025 02:51:46
#675527 [+-] Piilota Suosittele

>>675521
Mää oon lukenu niin paljo nakuankkaa, että tiedän ketä ei palkata. Se ranskis Don Rosan sarjakuvista, sen vois palkata, mutta arvotavara sisällä on hyödytöntä jos sitä ei voi käyttää kuin omistaja. Jotkut luulee että varastetun kultaharkonkin voi sulattaa ja siten myydä jäämättä kiinni.

24.01.2025 03:49:10
#675550 [+-] Piilota Suosittele

>>675527
Tietenki voi. Mää oon lukenu Akkareita varmasti jo palijon pitempään ku nää niin kyllä niissäki kaivetaan lapiolla jättimäisiä kultakimpaleita, että elä tuu opettaan äitiäs nussimaan, poika.

24.01.2025 05:45:53
#675597 [+-] Piilota Suosittele

>>675580
Ehkä, mutta se sentään oli herraskainen neito ja toi mulle palkkioks tupakkaa ja kaljaa. Sitä paitti mäpä oon lukenu kaikki Herpésin Hintti - sarjikset. Niissä Kapteeni Hardcock seikkailee ystävänsä kanssa ympäri maailman meriä.

24.01.2025 06:36:49 | 06:39:55
#675616 [+-] Piilota Suosittele

>>675606
Ite asiassa oon äitini ja äitini isän jälkeläinen. Mut tunnettiin aikasemmin tanssijana sekä Suomenlinnan turistina. Sen jälkeen siirryin hengellisempiin asioihin ja kirjoitin kirjan Suomen ja suomalaisten historiasta. Kerroin myös Joulupukista ja tontuista sekä enkeleistä ohimennen.

[ 12 viestiä | ]