musiikin tekemistä musiikin tekemistä
Jo on mylly Jo on mylly
näin käy kun bemarikuski vahingossa käyttää vilkkua näin käy kun bemarikuski vahingossa käyttää vilkkua
preussin gondola preussin gondola
Kuka olen? Kuka olen?
bear hospital bear hospital
retardilassa sattuu ja tapahtuu retardilassa sattuu ja tapahtuu
argumentointia argumentointia
purrito purrito
boop :3 boop :3
LOTR LOTR
Kummitustalo Kummitustalo
Väyrynen Väyrynen
Melkein kuoli saatana Melkein kuoli saatana
auttakaa minua auttakaa minua
Iso pupu Iso pupu
Mars Mars
Miehiset miehet Miehiset miehet
istuu mehiläisten luona istuu mehiläisten luona
spurdo borgir spurdo borgir
Nugs Nugs
Tenhon pyörä Tenhon pyörä
intissä intissä
Ihan helvetin hapanta Ihan helvetin hapanta
 663 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto, 15.01.2025 21:40:49
[ + 1 | ]

KanaWokKaiserTomaKurke

[76992] [0.jpg] [0.33 MB] [1861x1046] [] []
0.jpg

ruoka

(403)  · 

mättö

(66)  · 

annos

(10)  · 

huippukokki

(7)  · 

master chef

(8)  · 

parempi ku mutsis

15.01.2025 21:45:48 | 22:08:11
#673413 [+-] Piilota Suosittele

@kenway
@antimateria
@setämies
@masennustaja
@valupertti
@tuhnu
@likasanko
@tomb-stone
@yoker
@Frensesia

Sellanen 350g kanaa hunajas fileinä paketi pannulle, purista puolikas sitruuna päälle, samalla 1 sipuli ja 3 valkosipaleen kynttä pilkottuna messiin. Anna kanan paistua ja sipulin ruskistuu ettei jää raa'aksi, sitten loput jalopeno purkista päälle, sekottele, sit thai wok taikka se coopin malya wok vihanneksia (vähän yli puol pussia) päälle ja sit emmental juustoa pikkusen päälle joo. Sit leikellään tomate ja kurke ja sitte roiskastaan niinku homo pari lusikallista kaiser salaattia kylkeen. Päällä on santa marian jalopeno & lime kastiketta

16.01.2025 01:19:18
#673487 [+-] Piilota Suosittele

Toi on parempi ku mun, kasviksia ja lihaa yritän syödä jossa liha ja lihan rasva se tärkein kun treenaan taas, mutta leipää menee. Ei pitäisi mennä leipää yhtään kun juon kaljaa.

Kaikenkaikkiaan

[ 16 viestiä | ]