Shot placement theory Shot placement theory
laskelmointia laskelmointia
Masentavaa Masentavaa
Sikailu intensifies Sikailu intensifies
Rohkealle suomalaiselle Rohkealle suomalaiselle
Ei jaksa keksiä otsikoita 24 Ei jaksa keksiä otsikoita 24
Linnulla oli nälkä Linnulla oli nälkä
mee töihin mee töihin
Garfielf emotionally abuses John and then kills himself Garfielf emotionally abuses John and then kills himself
Apinalauman kesyttäjä Apinalauman kesyttäjä
Muutama webm 10 Muutama webm 10
Kaapissa Kaapissa
Ei jaksa keksiä otsikoita 19 Ei jaksa keksiä otsikoita 19
Ei jaksa keksiä otsikoita 39 Ei jaksa keksiä otsikoita 39
Cool cat Cool cat
Miten iphonen käyttäjää koijataan Miten iphonen käyttäjää koijataan
Isän maan puollustajat -kombo Isän maan puollustajat -kombo
for-god for-god
Hiv onneksi poistaa turhat pois kuleksimasta Hiv onneksi poistaa turhat pois kuleksimasta
Ei jaksa keksiä otsikoita 28 Ei jaksa keksiä otsikoita 28
isis nuket isis nuket
kebabaa kebabaa
soup time soup time
AAAAAAAA! AAAAAAAA!
 561 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 17.12.2024 13:18:29
[ + 1 | ]

wööö rtx tulille

[75879] [653ea83d1ed3a8ad.jpg] [0.34 MB] [1052x1052] [] []
653ea83d1ed3a8ad.jpg

paskaa

(159)  · 

alan wake

 · 

half life

(9)  · 

rekt

(24)
17.12.2024 16:12:14 | 16:17:58
#667093 [+2] Piilota Suosittele

Vitut ole 2004 OG versio, vaan päivitetty.
Vertaa tohon orkkikseen niin eroja kyllä löytyy ja vittuna.
Tossa 0:24 kohdassa sama mesta. Tota siiloa/vesisäiliötä
ollut edes orkkiksessa, eli paskaa puhuvat



Tossa on sulle hyvä RTX on/off vertailu

17.12.2024 18:24:15
#667138 [+3] Piilota Suosittele

>>667093
Arvasin että ilmestyt tähän kommentoimaan. Ryzen on ihan perseestä, mä hankin i7:n mun .308:n tilalle jolla pyörii pelit kunhan kysyy piippu oikeaan suuntaan.

21.12.2024 22:21:48 | 22:22:22
#668212 [+-] Piilota Suosittele

Jos lasketaan pelkät komponentit, @nakuankka , millä hinnalla pyörii GTA VI arviolta.

750W on ja 2Tb SSD on myös, ei tarvita koteloa tai mitään muuta kuin
muisti,
prossu,
emolevy,
näyttis
ja jos 750W ei riitä ni sitte 30 000 GW tms.

[ 8 viestiä | ]