tero pitkämäki tero pitkämäki
Taivasvanne Taivasvanne
Hyvä siä :D Hyvä siä :D
AC / DC AC / DC
catzilla :3 catzilla :3
Skinien paluu Skinien paluu
Elämä on paransta huumetta Elämä on paransta huumetta
I Cum From a Land Down Under I Cum From a Land Down Under
osallistui seremoniaan osallistui seremoniaan
vielä oli tilaa yhdelle :3 vielä oli tilaa yhdelle :3
Ensin hommat järjestykseen ja sitten nugs Ensin hommat järjestykseen ja sitten nugs
Ei tolla nimellä kuuhun mennä Ei tolla nimellä kuuhun mennä
Luolaston Juhannusveikkaus 2019 statistiikka Luolaston Juhannusveikkaus 2019 statistiikka
Molly Molly
Whee! Whee!
Sänkymietteitä Sänkymietteitä
ostakko perrää? ostakko perrää?
pieni nugetti pieni nugetti
Eipäs tööttäillä Eipäs tööttäillä
Tallettaisitko? Tallettaisitko?
Helpers Helpers
kissa ja härpäke kissa ja härpäke
I am the devil and I'm here to do the devil's work I am the devil and I'm here to do the devil's work
pariskunta pariskunta
 660 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 11.12.2024 14:37:32
[ + 6 | ]

Älykkyysosamäärän lasku

[75614] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [700x684] [] []
tiedosto.jpg

neekeri

(1397)  · 

valkoinen

(53)  · 

apina

(178)  · 

maitosuklaa

 · 

mamu

(210)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

matu

(84)  · 

maahantunkeutuja

(28)  · 

kelarotta

(93)  · 

sharia

(47)  · 

suvakit

(200)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

de gröna

(124)  · 

vihreät

(423)  · 

aakkoslauma

(118)  · 

lghdtv

(114)  · 

pride

(79)  · 

homosaatio

(60)  · 

toimeentulotuki

(65)
11.12.2024 19:14:17
#665425 [+3] Piilota Suosittele

Taitaa olla sinimustat suomessa viimeinen taho jotka yrittää tätä demokaattisin keinon vastustaa. persut taitaa olla jo vähän luovuttaneet. harmi juttu, sais olla joka puolueen asiana.. joskus viimevuosi tuhannella oli. kun eila kännö oli virassa ei ollut ongelmia.

11.12.2024 20:12:12 | 20:12:37
#665444 [+2] Piilota Suosittele

>>665425
Niiden kannatus on ~9% ja laskee, kukaan ei ole tyytyväinen hallitukseen koska eivät ymmärrä mitä niiden on pakko tehdä.

Se vähän sattuu myös verenimijöitä joka on oikein, mutta tuntuu, että ihan työssäkäyvätkään eivät ymmärrä.

Meillä on seuraavaksi vassarit vallassa 😭

[ 7 viestiä | ]