hyvä olla :3 hyvä olla :3
Takaisin keittiöön Takaisin keittiöön
Pakko lisätä Pakko lisätä
Kusitauko Kusitauko
joo o joo o
Moderni arkkitehtuuri on hienoo Moderni arkkitehtuuri on hienoo
kattelee kattelee
Vilijonkkaa paskattaa Vilijonkkaa paskattaa
Liito-orava Liito-orava
kuka tietää? kuka tietää?
Kutkuttava kaveri Kutkuttava kaveri
Voi juma Voi juma
Aamumurot väärään kurkkuun Aamumurot väärään kurkkuun
Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei
Midnight Uli Midnight Uli
Metallica - Master of Puppets Metallica - Master of Puppets
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
haaveet kaauutuuuuuuuu niitä nousemaan en saaa haaveet kaauutuuuuuuuu niitä nousemaan en saaa
Herrasmies Herrasmies
Jeesuksen pääsiäinen nykyaikana Jeesuksen pääsiäinen nykyaikana
Tourette Tourette
ruokailen vain tästä ruokailen vain tästä
Totuus löytyy, kun jaksaa etsiä Totuus löytyy, kun jaksaa etsiä
Kohtuudella Kohtuudella
 736 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto, 19.02.2019 16:44:40
[ + 3 | ]

Mee nyt nukkuun t. kissa :3

[24695] [0.jpg] [0.31 MB] [2048x1536] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

muikea

(30)  · 

silmät kiinni

20.02.2019 16:40:07 | 23:37:42
#162048 [+-] Piilota Suosittele

>>161880

Ööh... yksi... kaksi... kolme... börh... viisi ja puoli börhiä... :3

Fuu fuu! Tarvitsen kaikki mahdolliset börheät kuvakulmat ja kattavan valaistuksen! >:3 Mutta ehkä haluat kertoa mihin lopputulokseen olet itse ensi börheyden tietoa saavana tullut :333

20.02.2019 17:51:33 | 17:52:06
#162096 [+-] Piilota Suosittele

Ai niin, varoituksena heille jotka eivät ole tätä videota ennen nähneet, että kohdassa 4:50 asioissa tapahtuu hurja käänne :3

20.02.2019 18:11:24 | 18:23:18
#162101 [+-] Piilota Suosittele

>>162098

Hmph! ;3

Joka tapauksessa kukkea valinta kesäiselle tilusten kiertelyn jälkeiselle lepohetkelle :333

Hyvä että taltioit masunesittelyunta, kerälläkehräysunikin on todella söböä mutta siinä jää börhmasu näkemättä :3

19.04.2024 20:23:15
#615161 [+-] Piilota Suosittele

Mikähän se muuten on nuilla kissoilla, että niillä on niin lutusen näköset silimät. Nenänvarresta ylös ja sitten ne tillittimet siinä. Kaverillaki on kaks mokomaa ja aina ku poristaan videopuhelua niin toinen niistä perkeleistä aina tulee siihen tassuttelemaan ja näyttämään mulle persettä. Siinä se sitten tillottaa kamua viiden sentin päästä silimiä ja on sen näkönen, että raapii siltä silimät päästä mutta on liian laiska tekemään sitäkään.

[ 9 viestiä | ]