Arnoldsedän seikkailut 5 Arnoldsedän seikkailut 5
Kautta Teutateksen! Kautta Teutateksen!
WTF-juttuja WTF-juttuja
Händel - Sarabande Händel - Sarabande
paras koppari :3 paras koppari :3
Rakkautta ilmassa Rakkautta ilmassa
Buns Buns
voitko pitää tassustani kiinni <:3 voitko pitää tassustani kiinni <:3
Shotguns in movies Shotguns in movies
bird fight bird fight
Truth is.. the game was rigged from the start Truth is.. the game was rigged from the start
Austraalian isoin cuck löytynyt Austraalian isoin cuck löytynyt
yulia yulia
Huutista Huutista
ann ann
Kolmelta aamuyöstä Kolmelta aamuyöstä
Korttipeli-ilta Korttipeli-ilta
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Donald Trump - Person, Woman, Man, Camera, TV : Remix Donald Trump - Person, Woman, Man, Camera, TV : Remix
minna jäätyi minna jäätyi
hyvin toimii hyvin toimii
Rentun ruusu Rentun ruusu
olawi olawi
peränkävijät peränkävijät
 782 näyttökertaa, 12 viestiä, 15.5 MB, 1 tiedosto, 21.11.2024 15:19:12
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 21.11.2024.

elokapinat nippuu

[74953] [elokapinat_nippuun.mp4] [15.5 MB] [654x480] [78.92s] [] []

elokapina

(118)  · 

työtön

(105)  · 

kommunisti

(91)  · 

vihreä

(54)  · 

tientukko poliisi

 · 

suvakit

(200)  · 

eloapinat

 · 

terroristit

(10)  · 

sossupummi

(10)  · 

nisti

(98)  · 

narkki

(27)
22.11.2024 00:52:16
#661139 [+2] Piilota Suosittele

Joskus katselin saksasta videoo jossa hippi oli liimannut kätensä moottoritiehen. Ekana jonossa ollut skrode muija nappas ponihännästä kiinni ja repäs irti ja raahas pientareelle. :D

22.11.2024 01:03:55
#661142 [+4] Piilota Suosittele

Joskus ollaan siinä pisteessä, että kun riittävä kehotus ei idiooteille
mene perille, niin pitääkin olla oikeus sitten käyttää voimakeinoja.
Tuohonkaan päivään kehotukset jotakin järkevän tekemisestä ovat
meneet ihan hukkaan, mutta neliöissä laskettava mustelma kyljessä
pysyy mielessä huomattavasti kauemmin. Etenkin kun se osataan varmasti
siinäkohtaa yhdistää jonkun asian tottelematta jättämiseen.


Toivottavasti esteen purkamisesta tulleet kolhut maksatetaan myös
näiden pussista.

Tästä voitaisimme ottaa oppia täälläkin.

22.11.2024 03:05:40
#661172 [+1] Piilota Suosittele

Se on oma valinta jos menee istuskelemaan ja/tai köyttämään ittensä kiinni keskelle tietä. Yli vaan niin loppuu se perseily. Tommoset sian vitun siittämät äpärät muutenkin kuvittelee olevansa kansakuntien yhteisten lakien ja sopimusten yläpuolella. Ku tarpeeksi monen yli ajetaan niin loppuu se häiriköinti. Vähintäänkin kunnolla turpaan, koppiin ja kaasua perään niin maan saatanasti. Ei ne muuten opi.

[ 12 viestiä | ]