Natalia Fadeeva Natalia Fadeeva
Natalie Dormer Natalie Dormer
Suomalaisten syytä t. allahisti Suomalaisten syytä t. allahisti
Tuhat Markkanen Tuhat Markkanen
vitun väyryne vitun väyryne
turri turri
oranssi paska - jammu-setä oranssi paska - jammu-setä
Nuuskistaja Nuuskistaja
olutta olutta
Neukkujen ilmailusohjelmaa Neukkujen ilmailusohjelmaa
Pärssinen Pärssinen
Oktoberfesteillä tapahtuu Oktoberfesteillä tapahtuu
Gondolan syntymäpäivä Gondolan syntymäpäivä
spruits spruits t.ötökkä spruits spruits t.ötökkä
son of bitch son of bitch
nykypäivää nykypäivää
likapyykki likapyykki
On pakko painaa.. On pakko painaa..
musiikki musiikki
sptölöbrolo sptölöbrolo
Etane Etane
Malmön meininkiä Malmön meininkiä
Yksinäiset Vuoret Yksinäiset Vuoret
Keski-ikäinen parisuhde. Keski-ikäinen parisuhde.
 793 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.29 MB, 1 tiedosto, 18.11.2024 18:36:44
[ + 4 | ]

juustovaras

[74864] [K_supermarket_juustovaras.png] [2.29 MB] [1080x1799] [] []
K_supermarket_juustovaras.png

k supermarket

 · 

arkijuusto

 · 

varas

(150)  · 

kiinniotto

 · 

nisti

(97)  · 

rotta

(167)  · 

ilmajoki

18.11.2024 18:41:47
#660610 [+1] Piilota Suosittele

Siis mitä vittua? :D Olis ny ottanu niitä kalliimpia emmetaaleja, kermajuustoja ja tai edes oltermannia. Muutenkin jos tolle linjalle lähetään ni sisäfileet ois ollu vielä arvokkaampaa tavaraa?

18.11.2024 18:51:34
#660616 [+1] Piilota Suosittele

>>660610 minäki ostellu tuota arkijuustoa lähinnä sillonku perse auki... :D hintaa ja painosuhdetta ku vertaa ni aika riittoisa juusto jos sitä tulee paljon syötyä...

18.11.2024 18:58:13
#660618 [+-] Piilota Suosittele

>>660616
Itse ostan yleensä niitä 3-4 euroa maksavia valmiiks viipaloituja, tiedän että kilohinta niissä on korkea muttei mun kannata ostaa tahkoa. Joku oltermanni ois varmaan tuskin puoliks syöty kunnes se on roskiskamaa, aika vähän menee juustoa. Jos ostan karjalanpiirakoita taikka teen lämpimiä voileipiä uunis ni sitte joo, mutta kovin säännöllisesti en leipää tai juustoa osta

[ 6 viestiä | ]