ihmiset on kyllä sekasyöjiä eli omnivore. Lihansyöjien suolisto on paljon yksinkertaisempi ihmiseen verrattuna. Koiratkin ovat vähemmän lihansyöjiä kuin kissat, mutta ovat kyllä silti lihansyöjiä vaikka kasvisruokaakin pystyy syömään
>>659989 Ihmisen vatsan PH on matalampi kuin koirilla. https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0022354915470558
Ei kyllä ole lihansyöjien suolisto yksinkertasempi, kuin ihmisellä. Ihminen on lihansyöjä. https://www.researchgate.net/figure/Comparisons-of-digestive-tract-anatomy-It-can-be-seen-that-the-human-digestive-tract-is_fig1_276660672
>>660148 tostahan näkee heti, että koiralla on paljon vähemmän suolta kuin ihmisellä eli yksinkertaisempi suolisto. Ja ei se ph kerro onko omnivore vai carnivore. aikuisen jäniksen vatsan PH 1-2 ja on kyllä kasvissyöjä. https://www.vetexotic.theclinics.com/article/S1094-9194(02)00024-5/fulltext
[
4 viestiä
|
]
⭰
Uusin versio sähkiksestä
Susminen
Vastakkaisessa ulottuvuudessa
Big Country - In A Big Country
postaan idolini
Pekka Puupään reaktio happeningiin
Aisurimarssi
vähän pelottaa vielä tuo ihminen (joku hylkäsi hänet)
Ihminen
Hapsi bilettää
transu pappa
hyvästi paskijainen
Me on hävitty tää peli
kuppilat kumoon
Makeup and vanity set - It's our rules now
Hyvä kysymys
Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3