Ihana nainen Ihana nainen
bait trap bait trap
Ihana nainen Ihana nainen
nakuankka surffailee nakuankka surffailee
Go woke, go broke. Eiku... Go woke, go broke. Eiku...
Liukasta Liukasta
Korvien puhdistus tekee eetvarttia :3 Korvien puhdistus tekee eetvarttia :3
Neo heräsi lopulta Neo heräsi lopulta
rikollinen rikollinen
Tissit Tissit
One night in Bangkok One night in Bangkok
Myyntikuva romusta Myyntikuva romusta
ei kävis vahinkoa ei kävis vahinkoa
Tissiä Tissiä
Joukossa yksi ainakin joka tietää miten saadaan edut irti Joukossa yksi ainakin joka tietää miten saadaan edut irti
The Avoongers Vs Star Wars The Avoongers Vs Star Wars
lentskaripoliisi lentskaripoliisi
Äng äng äng Äng äng äng
osaispa havainnoida osaispa havainnoida
Kiinalainen selittää sodasta Ukrainassa Kiinalainen selittää sodasta Ukrainassa
homo ulisee homo ulisee
Homostelu muurahaiset Homostelu muurahaiset
Herkkuja Herkkuja
Hapsi muistelee Nakua Hapsi muistelee Nakua
 641 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.8 MB, 1 tiedosto, 15.11.2024 11:09:48
[ + 1 | ]

Ihmiset on lihansyöjiä


ihminen

(50)  · 

lihansyöjä

(8)  · 

on

(118)  · 

(149)
15.11.2024 17:06:59
#659989 [+-] Piilota Suosittele

ihmiset on kyllä sekasyöjiä eli omnivore. Lihansyöjien suolisto on paljon yksinkertaisempi ihmiseen verrattuna. Koiratkin ovat vähemmän lihansyöjiä kuin kissat, mutta ovat kyllä silti lihansyöjiä vaikka kasvisruokaakin pystyy syömään

16.11.2024 01:40:37
#660148 [+1] Piilota Suosittele

>>659989 Ihmisen vatsan PH on matalampi kuin koirilla.
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0022354915470558

Ei kyllä ole lihansyöjien suolisto yksinkertasempi, kuin ihmisellä. Ihminen on lihansyöjä.
https://www.researchgate.net/figure/Comparisons-of-digestive-tract-anatomy-It-can-be-seen-that-the-human-digestive-tract-is_fig1_276660672

16.11.2024 04:12:24
#660193 [+-] Piilota Suosittele

>>660148 tostahan näkee heti, että koiralla on paljon vähemmän suolta kuin ihmisellä eli yksinkertaisempi suolisto. Ja ei se ph kerro onko omnivore vai carnivore. aikuisen jäniksen vatsan PH 1-2 ja on kyllä kasvissyöjä. https://www.vetexotic.theclinics.com/article/S1094-9194(02)00024-5/fulltext

[ 4 viestiä | ]