Tirsa heiluu Tirsa heiluu
Loistavat näyttelijäntaidot Loistavat näyttelijäntaidot
Huutista🤣 Huutista🤣
Naisten euro Naisten euro
Oottakaas hetki tytöt Oottakaas hetki tytöt
garfielf gets bloated and discovers the true nature of reality garfielf gets bloated and discovers the true nature of reality
Aah... kesä. :3 Aah... kesä. :3
Hetkonen... Hetkonen...
prrr prrr
Sleipnir - Unbekannter Soldat [Video estetty tässä maassa] Sleipnir - Unbekannter Soldat [Video estetty tässä maassa]
Taiwan pähkinänkuoressa Taiwan pähkinänkuoressa
Että niin. Että niin.
Asian tuntija pro Asian tuntija pro
onnistui melkein :3 onnistui melkein :3
Charles perhana Charles perhana
Ukraina - börheä asia Ukraina - börheä asia
Negro hyppäsi koneesta. Negro hyppäsi koneesta.
Anteksi vaaka olla rikki Anteksi vaaka olla rikki
Böllöt Böllöt
Olen aamupala :3 Olen aamupala :3
Rollaa animelukio-tier tyttöystävä Rollaa animelukio-tier tyttöystävä
Niin kaunista Niin kaunista
Uusi ihana muoti-ilmiö by instagram Uusi ihana muoti-ilmiö by instagram
En ostaisi En ostaisi
 860 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 08.09.2024 19:45:43
[ + 1 | ]

Wingssit ja ranut

[73160] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [1992x995] [] []
tiedosto.jpg

wings

(6)  · 

kanasiivet

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

s-ryhmä

 · 

kalja

(270)  · 

kokkinurkka

(23)
09.09.2024 19:29:17
#646427 [+-] Piilota Suosittele

>>646424
En tiiä kerroinko mut kerran intissä oli metsäleiro, aivan kaamea nälkä ja ruokana kaalilaatikkoa. Mä siis en voi sietää sitä, eikä muonituskeskus tehnyt siihen aikaan yhtä hyvää kuin kotona tai leijona catering (se oli aluksi intin oma keittiö mut ne yksityisti muonituspalvelun joten tuli leijona catering jolla parempi laatu mun mielestä)

ANYWAY!!! :D
Mua ennen just vaihdettiin uus levyllinen sitä kakkalootaa niin sanoin kaverille että nyt anna se kauha tänne. Mä kaavin siitä laatikosta äkkiä sen rouskuvimman päälikerroksen joka oli ainoa asia mitä pystyin syödä siitä :D Sit tupakal jengi miettii miks se oli kaavittu ja niiiiin oikee face "Joo jännä juttu..."

[ 20 viestiä | ]