:okay: :okay:
Tuntuu höpöltä Tuntuu höpöltä
Tervetuloa kynsikaupunkiin >:3 Tervetuloa kynsikaupunkiin >:3
Ei suunnitellut reittiänsä loppuun asti Ei suunnitellut reittiänsä loppuun asti
Juhan visio suomesta Juhan visio suomesta
Ennen ja nyt Ennen ja nyt
Korkkiviesti Korkkiviesti
Halla-aho-sarjakuvat Halla-aho-sarjakuvat
Neuvoja lauteilla. Neuvoja lauteilla.
Me numeloita gweilo? Me numeloita gweilo?
Setämiehet Setämiehet
Mr. Creosote Mr. Creosote
Ankkalinnan puolueet Ankkalinnan puolueet
Et voi nukkua nyt, Viholliset on lähellä Et voi nukkua nyt, Viholliset on lähellä
Nice Nice
Logiikka ja järkiperusteet Logiikka ja järkiperusteet
Aamukahvit Aamukahvit
Nigga Stephen Nigga Stephen
Mahtava jousitus Mahtava jousitus
Maailmassa on Maailmassa on
Kurks :3 Kurks :3
Chop Suey but you overslept Chop Suey but you overslept
Aina on aikaa koiranpennuille Aina on aikaa koiranpennuille
Nautinto Nautinto
 1 002 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 01.04.2019 23:54:12
[ + 8 - | ]

Sauna ois lämmin

[27133] [0.jpg] [0.04 MB] [549x640] [] []
0.jpg

sauna

(86)  · 

kalja

(270)
02.04.2019 00:55:48
#180675 [+-] Piilota Suosittele

>>180670
Itel on siinä 100 astee paikkeilla se maksimi. Muuten ei kauaa pysty olee ja mielummin saunon jossain 80-90 paikkeilla vähän pidempää.

02.04.2019 01:26:44
#180678 [+-] Piilota Suosittele

>>180673
Mukku sie et juo kalajaa, sie juoppi vaan sitä homo-siideriä?

>>180675
Aika sama istuin. 120C:ssä otetaan vaan miehestä mittaa. Katotaan kuka jää sinne viimeseks, mut ei se mikää rauhotteluhetki sit ole kun joku päättää heittää kännissä kiukaalle kaljaa tai toinen urpo suihkuttaa vettä siihen. Kännissä saatana :D

02.04.2019 03:05:28
#180689 [+-] Piilota Suosittele

Taitaa olla savusauna. Tai no nyt ainakin on, mutta sen lämmityksen kanssa ei kannata hötkyillä ja montaa kaliaa ei kyllä kärsi ottaa lämmittäessä.

02.04.2019 10:30:10
#180728 [+-] Piilota Suosittele

>>180688
Kuulostaa hyvältä, ja valmis 20 minuutissa jos osaa, eikä tarvi ku yhen pesällisen puita. Lämpöä saa lisää vedellä. Koska mä väitin jotta normi perinteinen puusauna ois paskanen höyrysauna?

>>180689
On se savusaunakin ollut, kun kerran jäi yläluukku avaamatta :D

Kaliat juodaan jäähyttelytauoilla tai lumisangosta saunan puolella. Noi purkkioluset kun lämpee niin herkästi.

Hyvää saunaa :)

[ 15 viestiä | ]