hyvä biitti hyvä biitti
Yle rasismi, se kuvata tyhmä nekkeri, pitä kuvata fiksu nekkeri Yle rasismi, se kuvata tyhmä nekkeri, pitä kuvata fiksu nekkeri
tanssiva anime tanssiva anime
Hehe Hehe
Persuilijat Persuilijat
Make driftasi konttilaivalla Make driftasi konttilaivalla
Vihreäsiirtymä->Teollisuus pois Suomesta Vihreäsiirtymä->Teollisuus pois Suomesta
Hese Hese
Mohammed Mohammed
Persu Persu
Hirsirakentaminen on rankkaa Hirsirakentaminen on rankkaa
Painajainen Painajainen
tulee puhdasta tulee puhdasta
Valupertin maanantai Valupertin maanantai
naiset... naiset...
Kuinka paljon paskapuhetta voikaan saada yhteen videoon? Kuinka paljon paskapuhetta voikaan saada yhteen videoon?
Natsipersunaiset julistaa Natsipersunaiset julistaa
Isleyhead - "Ace of Shout" Isleyhead - "Ace of Shout"
Cyberpunk 2077 Mustalaishahmo Cyberpunk 2077 Mustalaishahmo
Kutsuhuuto Kutsuhuuto
Sauna gondola Sauna gondola
Team Old-tress 2 Team Old-tress 2
Tahdotko tämän päättämään asioistasi 2? Tahdotko tämän päättämään asioistasi 2?
Ryssien nuotioretki Ryssien nuotioretki
 603 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.54 MB, 1 tiedosto, 31.08.2024 03:44:21
[ + 0 | ]

Millane alapalkki teillä on?

[72918] [1000013994.jpg] [2.54 MB] [4064x1832] [] []
1000013994.jpg

nimet

(8)  · 

taskbar

31.08.2024 17:27:47 | 17:28:28
#644541 [+-] Piilota Suosittele

Samanlainen, melkein. Työpöydän tyhjennän tai lajittelen kansioihin ku se alkaa olla täynnä.

e: miks porukka ei pidä noissa palkin linkeissä ohjelmiin tai kansioihin nimiä 🤦🏿‍♂️

02.09.2024 13:18:04 | 13:18:21
#644909 [+1] Piilota Suosittele

>>644460
>>644492
>>644541
Jos haluatte kikkailla alapalkin kanssa, ladatkaa Classic Shell. Se on ilmanen softa ja esimerkiks sen kautta mulla tällänen (tuos shellin simpukan saa vaihdettua miksikä logoksi haluaa)


Tolla saa siis vaikka windows XP tai seiskan tyylisen palkin, vaikka sulla ois koneessa windows 10. Tää on ihan vitun kätevä

[ 8 viestiä | ]