Ostaisitko tältä kissalta käytetyn auton? ;3 Ostaisitko tältä kissalta käytetyn auton? ;3
Känni Känni
Rainerit Rainerit
talvisota palloilla tsuumi voi olla tarpeen talvisota palloilla tsuumi voi olla tarpeen
joku Darius joku Darius
Vanha kuva Vanha kuva
RASMUS RASMUS
Me vapautimme heidät eivätkä he koskaan anna sitä anteeksi Me vapautimme heidät eivätkä he koskaan anna sitä anteeksi
Pornokertomus Part 1. Pornokertomus Part 1.
En ymmärrä En ymmärrä
*Cologne *Cologne
Kamustelijat nukkumassa Kamustelijat nukkumassa
Paistinpotut ja jauhelihakastike Paistinpotut ja jauhelihakastike
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille
Australialainen kissa Australialainen kissa
Kalkkunaääniä Kalkkunaääniä
Mansikka Mansikka
Voi sitä etuvedollakin pitää omalla tavallaan ''hauskaa'' Voi sitä etuvedollakin pitää omalla tavallaan ''hauskaa''
Järjen sana taas.. Järjen sana taas..
Fails/wins (with extra kitties) :3 Fails/wins (with extra kitties) :3
Mites tää lähtee tästä Mites tää lähtee tästä
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Voi tätä ilon päivää! Voi tätä ilon päivää!
Ajankohtainen kollaasi Ajankohtainen kollaasi
 749 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 06.08.2024 18:15:29
[ + 3 - | ]

Tuomiot briteissä

[72381] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [537x731] [] []
tiedosto.jpg

uk

(31)  · 

tuomio

(9)
06.08.2024 18:41:42
#639817 [+4] Piilota Suosittele

joo briteissä vihapuhelait on kuin orwellin dystopiasta.. aivan sairasta ja lähentelee kohta anarkotyranniaa.

06.08.2024 22:25:57
#639864 [+1] Piilota Suosittele

>>639847
>>639845
Jotenkin tuntuu siltä, että pahasti maailma pitää pelastaa ja kaikki on tärkeää
maailmankatsomuksen ihmisillä tuo politiikan ajaminen on todella vahvasti
tuntemuksista ja kauniista ideologista kumpuavaa verrattuna sitten
huomattavasti laskelmoivampaan ja kylmällä logiikalla toimivaan politiikkaan.


Isoin vitsi tuosta tulee siinäkohtaan, kun ruotsissa jokin vuosi
sitten naispäätäntä päätti vierailla arabeissa huivit päässä,
mutta kotomaassaan oltiin niin vahvoja ja itsenäisiä naisia.


Sitten tuolla ranskan sirkuksessa naisten egyptin lentopallojoukue
täydessä kokovartalopuvussa. Ja taas femistit puolustamassa, miten
rohkeaa pukeutua noin. Ikäänkuin muslimivoittoisesta valtiossa
naisella olisi oikeaa vaihtoehtoa, mutta tämä tunnutaan sivuuttavan
joka käänteessä. Eihän ne nyt voi maatansa edustaa bikineissä ja tulla
siitä suoraan kotiaan pitämään jätesäkkiä.


Sitten oma kokemus facessa jossakin jonkun vanhemman lesbon naisoletetun kanssa,
kun tuli vääntöä, että kannattaako rajalla olla vastaanottamassa
parikymppisiä muslimimiehiä sateenkaari lipun kanssa.
Ja samaan aikaan liputtaa palestiinan puolesta.

Vetoomus oli, että kuulemma joku tuttu palestiinasta pakoteillä
kuulemma israelin takia eikä sitä kuulemma haittaa hänen lesbous.

Siihen tokaisu, että maanpaossa olevan yksilön mielipide
viellä toistaiseksi melko turvallisessa länsimaassa ei välttämättä
vastaa sitä, mikä on varsinaisen maassa asuvan enemmistön
kanta tuohon asiaan.
Päätellen siitä, että vastauksen sijaan esti minut taisi olla liian ikävä kysymys.

Viellä edes menemättä noihin totaali hihhuleihin joilla sukupuolia on
enemmän kuin järkeä.

Mutta noin lyhyesti yhteenvetona tuntuu koko maahanmuutto asiassa
olevan se, että se on enemmistö on naispohjaista joille kaikki mitä
valkoihoinen lihaa syövä heteromies edustaa on pahuuden ruummiillistuma,
mutta sitten ollaan kuitenkin mukisematta menemässä arabimiehen
nyrkin ja hellan väliin.

Eli myönnän heti kättelyssä, että en vain oikeasti ymmärrä.

[ 5 viestiä | ]