Keksejä Keksejä
Uusi perse Uusi perse
valtava tuhkakuppi valtava tuhkakuppi
Hemulin vehnäjauhot Hemulin vehnäjauhot
ähh ähh
Wake Up Wake Up
hapsi treenaamassa hapsi treenaamassa
pröööt :DDD blub :DDD pröööt :DDD blub :DDD
5 nights at tissit 5 nights at tissit
camping camping
Giga chad Giga chad
demarin psykoosi demarin psykoosi
rilli ku rilli, ny rillataa! rilli ku rilli, ny rillataa!
Taiteellinen taustakuva Taiteellinen taustakuva
Tapahtui Hapsilassa Tapahtui Hapsilassa
Keletapit Keletapit
Ählämi ja auto Ählämi ja auto
Vitun neekerit Vitun neekerit
Kurwa Kurwa
Pillua! Pillua!
Ysäri<3 Ysäri<3
Moikka meen nukkuun Moikka meen nukkuun
Mekkomiesten hääjuhla Mekkomiesten hääjuhla
neekerin mongerrus neekerin mongerrus
 643 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 05.08.2024 14:07:43
[ + 4 - | ]

sala liitom teoriam

[72354] [tiedosto.jpg] [0.18 MB] [1154x707] [] []
tiedosto.jpg

digi

 · 

id

05.08.2024 23:11:48 | 23:53:46
#639647 [+-] Piilota Suosittele

Periaatteessa se on ihan kiva, jos pystyy tunnistautumaan helpommin, kuin nyt
Mutta ongelma tulee sitten siitä, jos mennään kiinan
kyttäys ja valvontakulttuuriin, missä ei voi edes kämpästään pihalle
mennä ilman, että kamera on jo tunnistanut naaman ja intediteetin.

Ja siihen yhistetään tietomurrot ja intenditeetti varkaudet, joita tapahtuu jo nyt.

Eli loppupelissä en ole innoissani tuon tekniikan kehityksestä, vaikka hyvää
sillä saisikin. Ongelma on se kaikki paska mikä tulee pyytämättä kuitenkin kylkiäisenä
perässä.

06.08.2024 15:42:00
#639776 [+-] Piilota Suosittele

>>639647
En pidä Digi-ID:tä juurikaan hyödyllisenä, mutta juuri nämä kiinan tiethän siellä huutaa. Toisaalta tuo Digi-ID aivan se ja sama, saattaa helpottaa jonku muutama prosenti ihmisten elämää tällä hetkellä mutta juuh jooh.

[ 5 viestiä | ]