yhtä hyvin voin kellua <: yhtä hyvin voin kellua <:
Korona on helppotapaus Korona on helppotapaus
Suihkuverho oli tiellä >:3 Suihkuverho oli tiellä >:3
rasismi on ikuista rasismi on ikuista
Olvi III arvostelu 16.10.2009 Olvi III arvostelu 16.10.2009
äänen avausta äänen avausta
I love cocaine I love cocaine
huijarit kuriin huijarit kuriin
Hieno mies Hieno mies
Custom hiiri. Custom hiiri.
Aamiaissetit Aamiaissetit
Nyt mennään Nyt mennään
Heikki Peltola ja Asko Järvinen kertovat koronasta 14.3.2020 Heikki Peltola ja Asko Järvinen kertovat koronasta 14.3.2020
WaLinkin tehtävä WaLinkin tehtävä
Corona börh Corona börh
Sanna Marin Sanna Marin
täältä tulee tuomas täältä tulee tuomas
Uudenmaan eristys Uudenmaan eristys
Windoze login pwd remove Windoze login pwd remove
Oletko kissanomistaja? Oletko kalju? Kokeile tätä: Oletko kissanomistaja? Oletko kalju? Kokeile tätä:
hyvin sanottu hyvin sanottu
Jos titanic ois ollu parempi leffa... Jos titanic ois ollu parempi leffa...
kauppias kauppias
Sorry Repostnik, mutta näin kävi ;) Sorry Repostnik, mutta näin kävi ;)
 799 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.4 MB, 1 tiedosto, 28.07.2024 23:27:51
[ + 0 | ]

Kylttyyriä pitää syöjellä

[72188] [tiedosto.mp4] [2.4 MB] [720x980] [20.62s] [] []

taide

(88)  · 

kulttuuri

(32)  · 

kynttilä

(31)  · 

perse

(785)
29.07.2024 01:13:40
#637827 [+2] Piilota Suosittele

Mikäs tuollaisessa jos sillä itsensä elättää, mutta perkele kun täällä suomessa nuo "taiteilijat" saa milloin mistäkin apurahoja / tukia, jotka ovat suoraan, tai jonkun sitran kautta kiertäneitä veroeuroja.

[ 3 viestiä | ]