ronaldo suosittelee ronaldo suosittelee
cactus boner cactus boner
Suomi on neekerin paratiisi Suomi on neekerin paratiisi
maito loppu maito loppu
Family Feud Family Feud
Jaakolle turvallinen tila äkkiä! Jaakolle turvallinen tila äkkiä!
Yle paskaa. Yle paskaa.
mysteeri metsuri mysteeri metsuri
Turppi neekerinä Turppi neekerinä
Kiirettä pitää Kiirettä pitää
image image
Ja maailma pelastuu Ja maailma pelastuu
Piti saada kiintiöneek... Piti saada kiintiöneek...
hitlur spurdo hitlur spurdo
Mr_Pihvi ostoksilla Mr_Pihvi ostoksilla
Alabama mies Alabama mies
Sä olit että jotta Sä olit että jotta
pienet on bikinit pienet on bikinit
valonnopeus valonnopeus
Tupakkamainos Tupakkamainos
Ruotsalainen väkivalta Ruotsalainen väkivalta
Monikulttuuri Monikulttuuri
Paku Paku
Tosi tumma reissumies Tosi tumma reissumies
 664 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 27.07.2024 00:44:15
[ + 3 - | ]

hehe

[72122] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [1080x527] [] []
tiedosto.jpg

nekrut

(8)  · 

sossussa

 · 

neekeri

(1402)
27.07.2024 01:38:31
#637311 [+3] Piilota Suosittele

>>637295
Siks, että voi +60€/h veloittavan tulkin välityksellä sanoa: "Anna lisää rahaa. Tarvitsen isomman asunnon, hienomman auton".

Sitten voi muun lauman kanssa mennä jonnekkin mölisemään ja vertailemaan kellä on kalleimmat pöksyt, (paskan)hajuste, isoin kulta ketju, uusin ja kallein puhelin jne...

27.07.2024 07:39:51 | 07:40:32
#637351 [+2] Piilota Suosittele

>>637330
Niin romanit kelassa vai kylillä?

Osa +40-vuotiaista romaneista on niin heikolla tasolla, että heille on helpompaa selittää kelan virkailijalle asia, kuin kirjoittaa netissä hakemus.

Kylillä vanhempi väki "ostelee" tai "myy", "nuorempi treenaa".

Neekerit nyt vain neekeröi aina ja kaikkialla, käsittäen riidan haastamisen kaikkien kanssa, seuran hakemisen ja tyttöjen ahdistelun, kaupoissa kiertely ilman ostoaikeita, tai omien tuotteiden kaupustelua ja mölyämisen (aina laumassa, kun näet yksin liikkuvan hiekka tai normi neekerin, ei se mölyä kuin korkeintaan puhelimeen).

27.07.2024 10:08:17
#637360 [+-] Piilota Suosittele

Suomalaisten kannattaisi alkaa ryöstämään noita ählämeitä. Meidän rahoilla niillä on kalleimmat kuteet ja tavarat ja ketään ei haittaa kun ählämi itkee, vitun muslimit.

28.07.2024 02:10:22
#637591 [+1] Piilota Suosittele

>>637351
Näin villapaitamannen kun hain kaljaa eilen helteillä. Pitikö sen nyt kaiutin päällä huutaa täydessä kassajonossa pikkumarketissa jossa ei muuta meteliä ollut.

28.07.2024 10:31:23
#637662 [+2] Piilota Suosittele

>>637591

Kuuluu tapoihin & kulttuuriin, en kyllä ymmärrä itsekkään, mutta olenkin kuulemma tyhmä, suvaitsematon rasisti kun valitin naapurissa toistuvasti yöllä metelöivästä "irakilaisista".

[ 9 viestiä | ]