Sssneikku-chan Sssneikku-chan
Nyt vittu... Nyt vittu...
:> :>
Kurks :3 Kurks :3
Kuinka torjumme Yön Kuinka torjumme Yön
Tein vähän ilta(yö)palaa :D Tein vähän ilta(yö)palaa :D
Kissagifejä Kissagifejä
Gone with the blastwave Gone with the blastwave
Rahaa palaa Rahaa palaa
Selluliitti perse Selluliitti perse
Kumpi voitti? Kumpi voitti?
eeeeiii me mittää mongoolei olah eeeeiii me mittää mongoolei olah
otetaan huikat koskenkorvaa otetaan huikat koskenkorvaa
Astut salkku huoneeseen 5 vartiotykin kanssa Astut salkku huoneeseen 5 vartiotykin kanssa
bear trap bear trap
kyrvänveistelyä kyrvänveistelyä
Huiiiiii..... Huiiiiii.....
Vihannesosasto Vihannesosasto
Ilman Hitleriä Ilman Hitleriä
Pelikaveri Pelikaveri
Pian on äitienpäivä Pian on äitienpäivä
plurrurrrurrrur :> plurrurrrurrrur :>
Kaverille kans Kaverille kans
feels good man feels good man
 811 näyttökertaa, 18 viestiä, 1.26 MB, 1 tiedosto, 26.02.2018 16:43:44
[ + 4 | ]

Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :)

[8279] [Screenshot(6).png] [1.26 MB] [623x1026] [] []
Screenshot(6).png

26.02.2018 17:18:31
#32975 [+-] Piilota Suosittele

"... sen aktiiviset käyttäjät, ovat epäilemättä jättäneet oman painavan jälkensä suomalaiseen Internet-kulttuurihistoriaan."

Olenko minäkin saanut lopultakin elämässäni aikaan jotain?!?!

26.02.2018 17:51:03 | 17:51:28
#32987 [+-] Piilota Suosittele

>>32975 poliisi käy nyt läpi koko nn ja sakkoja latelee. ite poistin käyttäjäni ja sen sähköpostin jota käytin kun tieto lopettamisesta tuli.

26.02.2018 20:44:45
#33048 [+-] Piilota Suosittele

>>32975
"Olenko minäkin saanut lopultakin elämässäni aikaan jotain?!?!"
Kyllä.
Näytiitte esimerkillänne kuinka leppoisasta läpänheittäjästä tuli suomea ja sen lakeja perspyyhkeenään käyttävä suvakki.
Olette kyllä laantunut pahimmilta utopioiltanne, mutta aika näyttää tuleeko järki päähän...

23.09.2021 09:16:17
#503038 [+-] Piilota Suosittele

Kiva, että kaikki kommentit on poistettu artikkelista. Vittu jee. Kommenttiosio on täysin tyhjä. Mitä vitun järkeä on siis käydä edes kommentoimassa yhtään mitään, kun poistuvat tietyn ajan kuluessa?

[ 18 viestiä | ]