Tekoäly Tekoäly
gamer cat gamer cat
MC Taakibörsta: PA 2001 MC Taakibörsta: PA 2001
turvavyö turvavyö
tyronen elämää suurempi kokemus tyronen elämää suurempi kokemus
Slayjer saatana Slayjer saatana
I am a large cat =^~.~^= I am a large cat =^~.~^=
Luolastolaiset puussa Luolastolaiset puussa
PurKissa PurKissa
Gta sa paras koko sarjasta Gta sa paras koko sarjasta
Dick Kickem Dick Kickem
Captain Sweden Captain Sweden
Mitä 6evill oikeasti yritti maalata Mitä 6evill oikeasti yritti maalata
Vaaliväittelyt Vaaliväittelyt
fISTARI fISTARI
Yliajo eikä edes pysähtynyt Yliajo eikä edes pysähtynyt
Suzuki Suzuki
musta miäs musta miäs
Ismo - Parisuhde Ismo - Parisuhde
Mielenosoitus Mielenosoitus
Touko Pouko Touko Pouko
Daeodon Daeodon
he jakautuivat :3 he jakautuivat :3
Nuuskagondola lähtee etelään Nuuskagondola lähtee etelään
 707 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 02.07.2024 20:03:26
[ + 2 | ]

Chimera juo viskiä :D

[71568] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [1538x734] [] []
tiedosto.jpg

karahvi

 · 

pullo

(60)  · 

viski

(24)  · 

kyrpä

(203)  · 

lasikyrpä

 · 

lasi

(49)  · 

homohapsi

02.07.2024 20:17:29 | 20:19:21
#631777 [+-] Piilota Suosittele

>>631774
Kyllä tää on ihan nyt sun juttu.

Viskistä tulee myös itsellä vatsa kipeäksi kuten oluesta, niin sitä ei tule juotua vaikka lähes kaikki muu sitten meneekin.


Edit: En ole oikein koskaan ymmärtänyt näiden ylimääräisten "tarjoiluastioiden" tarkoitusta. Pullo pöytään ja jakoon, niin vieraat näkevät myös suoraan mitä juodaan eikä piilotella merkkiä. Etiketti ja sen ihmettely on osa uusiin makuihin tutustumisen nautintoa.

[ 7 viestiä | ]