Symnytys appu Symnytys appu
Mikä? Mikä?
Mitä aina näkee ensimmäisenä kun avaa luolaston Mitä aina näkee ensimmäisenä kun avaa luolaston
Sea urchins Sea urchins
No nyt! No nyt!
Ihana nainen! Ihana nainen!
Lifeline Lifeline
aliisa aliisa
Sopranos, mutta vain gabbagool Sopranos, mutta vain gabbagool
Jos haluaa elää pellemaaimassa niin saa elää pellemaailmassa Jos haluaa elää pellemaaimassa niin saa elää pellemaailmassa
Paranormal investigation Paranormal investigation
Raksajätkä Raksajätkä
se olikin 850 euroa kuussa se olikin 850 euroa kuussa
Alexis texas Alexis texas
aku aku
HMS Victory, miehistöä noin 900 HMS Victory, miehistöä noin 900
Uusi lääke Uusi lääke
seems legit seems legit
Pari kuvaa vain Pari kuvaa vain
winrar winrar
Ihana nainen Ihana nainen
Gateway Gateway
tissit tissit
Viimeinen vaalikuva. Viimeinen vaalikuva.
 721 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 02.07.2024 20:03:26
[ + 2 | ]

Chimera juo viskiä :D

[71568] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [1538x734] [] []
tiedosto.jpg

karahvi

 · 

pullo

(60)  · 

viski

(24)  · 

kyrpä

(203)  · 

lasikyrpä

 · 

lasi

(49)  · 

homohapsi

02.07.2024 20:17:29 | 20:19:21
#631777 [+-] Piilota Suosittele

>>631774
Kyllä tää on ihan nyt sun juttu.

Viskistä tulee myös itsellä vatsa kipeäksi kuten oluesta, niin sitä ei tule juotua vaikka lähes kaikki muu sitten meneekin.


Edit: En ole oikein koskaan ymmärtänyt näiden ylimääräisten "tarjoiluastioiden" tarkoitusta. Pullo pöytään ja jakoon, niin vieraat näkevät myös suoraan mitä juodaan eikä piilotella merkkiä. Etiketti ja sen ihmettely on osa uusiin makuihin tutustumisen nautintoa.

[ 7 viestiä | ]