Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali
Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3 Ensirakkaus säilyy muistoissa ikuisesti <3
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
Onnea Suomi! Onnea Suomi!
Kirjasto Kirjasto
Tahdintoistoja Tahdintoistoja
loikka loikka
Viikset ajetaan Viikset ajetaan
PeliLogiikka - Doom [1993] PeliLogiikka - Doom [1993]
Worship, teaching & friends Worship, teaching & friends
Tosi ystävä Tosi ystävä
Trumpille terveisiä Trumpille terveisiä
Tuomas servattu Tuomas servattu
Bojoing Bojoing
Ilmapallotaiteilija piristää päivää Ilmapallotaiteilija piristää päivää
Anarkosyndikalismi Anarkosyndikalismi
feels vs reals feels vs reals
T H I C C & C R E A M Y T H I C C & C R E A M Y
GLOM GLOM
Varovasti, jonne... Varovasti, jonne...
Ikiliikkuja Ikiliikkuja
Only the dead can know peace from this evil O_O Only the dead can know peace from this evil O_O
Brushie brushie :3 Brushie brushie :3
Potkut Potkut
 894 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 19.06.2024 10:11:30
[ + 11 | ]

Persun ymmärrys

[71303] [1000006582.jpg] [0.07 MB] [800x900] [] []
1000006582.jpg

woke

(116)  · 

starwars

(23)  · 

the boys

 · 

dr who

19.06.2024 17:38:35
#628439 [+2] Piilota Suosittele

>>628392 tuntuuko sinustakin että norski tuntee ylemmyydentunnetta siitä kun hän on vasemmalla eikä tykkää täysi-ikäisistä tai vanhemmista henkilöistä?

19.06.2024 18:04:46
#628448 [+-] Piilota Suosittele

>>628439
Argumwenttina on toki vielä tehokkaampaa hyökätä valheellisin väittein postaajan henkilöön.

Ameeban älyllä ei muuhun kykene. Kiitos kun vahvistit kuvan sisällön.

19.06.2024 19:29:50
#628467 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä Doctor Who on mennyt perseelleen, kun karismaattisen miehen jälkeen Tohtoria esittää lesbo ja seuraavaksi neekeri.

19.06.2024 19:34:33
#628469 [+-] Piilota Suosittele

Lisäyksenä.
Miksi piti Star Trekkiin ympätä, että Sulu on homo?
Tällä ei ole mitään lisäsisältöä elokuvaan, vaan se on vain hyvesinglanointia ja siis sairasta manipulointia, jolla koko kansan täytyisi kulkea vähemmistöjen määrittelemien sääntöjen mukaan.

20.06.2024 00:43:47 | 00:44:27
#628618 [+-] Piilota Suosittele

the boys: kolmannella esityskaudella
star wars: episodien 7 ja 8 välillä
star trek: discovery
doctor who: jodie whittakerin myötä
x-men: endgamen jälkeen

[ 21 viestiä | ]