Tarkistettu'd Tarkistettu'd
puhelimessa puhelimessa
eväät mukana eväät mukana
Obsessio Obsessio
Queen - I Want to Break Free Queen - I Want to Break Free
mitäs täällä hommaillaan mitäs täällä hommaillaan
vitun yläkerran jätkät :D vitun yläkerran jätkät :D
Therian kamerus Therian kamerus
Poliittinen väkivalta Poliittinen väkivalta
janakkalan kundit mastotöissä janakkalan kundit mastotöissä
Tunnistin 50-90 luvuilta, mutta suurin osa whaat? Tunnistin 50-90 luvuilta, mutta suurin osa whaat?
Humanismi Humanismi
Juna Juna
Olipa Kerran Elämä Tunnari Olipa Kerran Elämä Tunnari
jokeri huutis jokeri huutis
RthR - Neon Jungle RthR - Neon Jungle
Beyond Shadowgate OST Beyond Shadowgate OST
Sperma verkkarit Sperma verkkarit
Näin japanissa Näin japanissa
Sus siunakkoon Sus siunakkoon
Aika rientää Aika rientää
Inside the mecca Inside the mecca
höhöheinä höhöheinä
Luolasto is kill Luolasto is kill
 924 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 03.05.2024 09:39:31
[ + 9 - | ]
👑 Plussatuin 03.05.2024.

Kun 90% pilaa kaikkien maineen

[70305] [FB_IMG_1714718288373.jpg] [0.09 MB] [720x881] [] []
FB_IMG_1714718288373.jpg

03.05.2024 23:16:01
#618297 [+2] Piilota Suosittele

Me tarvitsemme ääriajattelua jota toiset ryhmät jo toteuttavat, siihen kuuluu pakostakin muutama idiootti kuten Ano


Ei Führerin aikana olisi tällaista sallittu.

04.05.2024 19:03:59
#618518 [+-] Piilota Suosittele

kyllä minun mielestä paska on vain paskaa. Politiikkaan mahtuu näitä sankareita joka lähtöön. pointtina on se että puolue kuin puolue toteaisi että joo vituiksi meni ja nää tapaukset vittuun tai sitten jotain anteeksipyyntöjä ja eleitä että asiat paranisi ja sais samalla parantua. Tää toimii draamanhakuisilla ihmisillä puolustaa "omiaan" ja haukkua vastatiimin mokia. Omasta mielestä politiikka alkaa jo muistuttamaan urheilulajia: Leukalihasten liikuttelukisat. Oli sitten ministerin vehnäjauho skabat tai pyssyt riehuu. Aina voi tehdä tilaston tapaista paskaa kaikesta tästä. Joku puolue vetää muutaman isomman virheen ja siitä otetaan ilo irti. Sitten on taas puolue jossa määrä korvaa laadun, eli enemmän rikosjuttuja. Ongelma on vaan että vituiks män ja vastapuolesta koitetaan keksiä kaikki ilo irti vasta argumentti, jolla sit tykitellää menemään. Tästä toki saa lehteen hyvät jutut idiooteille luettavaksi ja dramatiikan himot tyydytettyä. Pitääkö sen pään vaan olla niin syvällä perseessä että on mukava valittaa ja runkata tämän poliittisen sirkuksen takia että saa edes, joskus eläessä väitellä ja tuntea olevansa elossa kun tuntee vähän tappelun fiilistä?

[ 13 viestiä | ]