SpongeBob SquarePants SpongeBob SquarePants
Kung fu beaty Kung fu beaty
anime anime
bendeleen händä >:3 bendeleen händä >:3
Haha :D Haha :D
Tämä Karen uhkaa haasteella jos joutuu käyttämään maskia Tämä Karen uhkaa haasteella jos joutuu käyttämään maskia
iita iita
Ei ole kirjaa uskollisempaa ystävää Ei ole kirjaa uskollisempaa ystävää
peränkävijät peränkävijät
Parteeeh Parteeeh
Vituttaa ku aina käy näin Vituttaa ku aina käy näin
yleisön valinta yleisön valinta
Tsekkoslovakia Tsekkoslovakia
Händel - Sarabande Händel - Sarabande
Kautta Teutateksen! Kautta Teutateksen!
tuutulaulu :3 tuutulaulu :3
Vauva Vauva
Poliittista pohdintaa, jälleen kerran Poliittista pohdintaa, jälleen kerran
jack nicholson jack nicholson
musta pylly musta pylly
mikä tässä naurattaa mikä tässä naurattaa
Siskolla on börheimpiä bendeleitä ikinä! Siskolla on börheimpiä bendeleitä ikinä!
TMNT TMNT
Ebin pränk :D t. neeger :D Ebin pränk :D t. neeger :D
 753 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 19.04.2024 21:22:44
[ + 2 | ]

näytönohjain

[69938] [naytonohjain.png] [0.54 MB] [738x656] [] []
naytonohjain.png

näytönohjain

(7)  · 

myynti ilmoitus

19.04.2024 22:09:57
#615202 [+4] Piilota Suosittele

>>615198 Tuo on näytön teline, ei näytön ohjain. Tuo ei itsenäisesti ohjaa näyttöä minnekään, sen ohjaamisen tekee tuossa tapauksessa henkilö, joka liikuttaa tuossa telineessä kiinni olevaa näyttöä. Menisit sinäkin töihin, niin ehkä viisastuisit.

21.04.2024 05:55:45
#615684 [+2] Piilota Suosittele

>>615202 ei ohjain tarkoita sitä että se ohjaisi itsenäisesti mitään vitun idiootti. Sana ohjain viittaa välineeseen jonka kautta jotain ohjataan. Eihän autokuskikaan ole auton ohjain vaan auton ohjaaja. Voi kiesus mikä 65 äo paska aivo.

09.05.2024 23:43:54 | 23:45:32
#619748 [+-] Piilota Suosittele

>>615684
Nii saatana! Auton ohjain vai autonohjain on esimerkiksi kaasu, jarru, ja ratti. ..ja kalja, silloin auto kulkee kovempaa, siinä on enemmän tehoja, mutta se on herkempi ohjautumaan suurissakin nopeuksissa kaistaltaan.

26.01.2025 09:40:53
#676212 [+-] Piilota Suosittele

rakensin yhelle hepulle tietokoneen vähän niinkuin ylijäämistä komponenteistä surffaus koneeksi. se sano että miksi siinä pitää olla näytön ohjain, eikö se näyttö ohjaudu jotenkin muutenkin.

[ 7 viestiä | ]